کالدرون و چهارمین شروع ضعیف در 8 فصل گذشته


قهرمان فصل گذشته لیگ برتر از شش بازی خود در این فصل 9 امتیاز به دست آورده؛ یعنی نیمی از امتیازهای ممکن را از دست داده است. با این حال پرسپولیس شرایط بدتر از این را هم در فصول اخیر تجربه کرده و شروع نسبتاً ضعیف سرخ‌ها با کالدرون چهارمین شروع ضعیف سرخ‌ها طی 8 فصل اخیر بوده است. پرسپولیس در لیگ پانزدهم با برانکو در شش بازی نخست تنها 4 امتیاز به دست آورد و به رده پانزدهم جدول رفت اما در پایان آن فصل فقط دو تفاضل گل از قهرمان کمتر داشت و دوم شد. سرخ‌ها در لیگ دوازدهم هم با مانوئل ژوزه از شش بازی 5 امتیاز گرفتند و در رده پانزدهم ایستادند. در لیگ چهاردهم نیز با سرمربیگری علی دایی پرسپولیس شروع ضعیفی داشت و از شش بازی 8 امتیاز به دست آورد اما در رده هفتم قرار داشت. حالا پرسپولیس از شش بازی انجام داده خود 9 امتیاز گرفته و در رده هفتم قرار دارد. در واقع اوضاع تیم کالدرون تا حدودی شبیه به تیم دایی در لیگ چهاردهم است. تیمی که بعد از برکناری دایی به دست درخشان و سپس برانکو افتاد و در نهایت به عنوان هشتمی بسنده کرد.

ضعیف‌ترین خط حمله در 8 فصل اخیر
عملکرد خط حمله پرسپولیس در این فصل مصداق بارز فاجعه بوده است و همین حالا در هفته ششم لیگ نوزدهم پرسپولیس با سه گل زده همراه با فولاد و گل‌گهر عنوان ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. موضوع بدتر اینجاست که از سه گل سرخ‌ها در این فصل را فقط یکی (مهدی عبدی) به ثمر رسانده و دو گل دیگر حاصل ضربات مدافع و هافبک این تیم (کنعانی‌زادگان و ترابی) بوده است. اما آمار گلزنی پرسپولیس در هشت فصل اخیر ضعیف‌ترین بوده که این می‌تواند هشداری برای کالدرون و تیمش باشد. پرسپولیس در لیگ شانزدهم هم که قهرمان شد در شش بازی 4 گل زده بود اما یکی بیشتر از مقطع فعلی داشت. سرخ‌ها در لیگ سیزدهم و دوازدهم هم شروع خوبی نداشتند اما در آن فصول نیز 4 گل طی شش بازی به ثمر رساندند که حداقل از آمار فعلی بهتر است. بهترین عملکرد خط حمله پرسپولیس طی این هشت فصل هم به لیگ هفدهم برمی‌گردد که در شش بازی 11 گل زدند.

خط دفاع و چهارمین آمار ضعیف
خط دفاع پرسپولیس در شش بازی اخیر عملکرد ضعیفی نداشته اما پرسپولیس در این 6 مسابقه 4 گل خورده که آمار جالبی هم نیست. پرسپولیس فصل قبل در این مقطع فصل فقط دو گل خورده بود. بهترین آمار هم مربوط به فصل شانزدهم است که در شش بازی اول تیم برانکو فقط یک گل خورد. شروع برانکو هم در لیگ پانزدهم فاجعه‌بار بود که در شش بازی 12 گل خورده بود. به عبارتی عملکرد خط دفاعی فعلی پرسپولیس طی 8 فصل اخیر در میانه قرار می‌گیرد و چهارمین آمار از حیث تعداد گل خورده است.

کالدرون و چهارمین شروع ضعیف در 8 فصل گذشته



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر