کتاب کاریکلماتور سیبیل نوشت‌ منتشر شد + دانلود


کتاب کاریکلماتور سیبیل نوشت‌ منتشر شد + دانلود

کتاب کاریکلماتور سیبیل نوشت‌ ها به قلم محمدمهدی معارفی ، داستانی فوق‌العاده زیبا و دلنشین است که به صورت طنز با تصاویری جذاب به رشته‌ی... ادامه مطلب... نوشته کتاب کاریکلماتور سیبیل نوشت‌ منتشر شد + دانلود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

کتاب کاریکلماتور سیبیل نوشت‌ ها به قلم محمدمهدی معارفی ، داستانی فوق‌العاده زیبا و دلنشین است که به صورت طنز با تصاویری جذاب به رشته‌ی تحریر درآمده است.

کاریکلماتور واژه‌ای است که از ترکیب دو واژه‌ی «کاریکاتور» و «کلمه» به وجود می‌آید. عنوان کاریکلماتور گاهی به طنز کلمات، بازی با کلمات و شوخی با کلمات نیز اطلاق می‌شود که به نظر می‌رسد خیلی کامل نباشد. کاریکلماتور نثری است که بازی زبانی دارد تا بتواند گفتنی‌ها را دیدنی کند و حالتی طنز دارد.

کتاب کاریکلماتور سیبیل نوشت‌ منتشر شد + دانلود

بیوگرافی محمدمهدی معارفی

محمد مهدی معارفی ، متولد ۱۳۶۸، شهر ارومیه، دانشجوی کارشناسی ارشد ارتباطات، همکاری با هفته نامه ی فردای ما استان آذربایجان غربی، روزنامه ی آراز آذربایجان، روزنامه ی عصر آزادی و نویسنده مجموعه داستان (داستان یک نگاه) انتشارات نگیما ۱۳۹۳٫.

چند سالی می شود که به طنز و مخصوصاً به کاریکلماتور روی آورده ام و دیگر نمی توانم روی گردان شوم و به همین دلیل ساده نوشتنش را ادامه دادم و در خدمت بوالفضول (سعید سلیمان پور) فضولی در طنز را یاد گرفتم و شروع به همکاری با نشریات از سر بیکاری گرفتم و از نشریه ی آینده نگر چون هفته نامه ی فردای ما آغاز کردم و دیدم من روزها بیشتر می خوابم پس بهتر است در روزنامه بنویسم و به همکاری با آراز آذربایجان پرداختم و سپس برای دیدن برج آزادی به همکاری با روزنامه ی عصر آزادی پرداختم و…

دانلود کتاب کاریکلماتور سیبیل نوشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل