مردم تخلفات فروش بلیط اربعین را به سامانه 135 تعزیرات اعلام کنند


مردم تخلفات فروش بلیط اربعین را به سامانه 135 تعزیرات اعلام کنند

تهران- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران با تأکید به برخورد شدید با متخلفان فروش بلیط ایام اربعین گفت: مردم تخلفات در این زمینه را به سامانه 135 اعلام کنند یا اگر برای آنها ممکن است به صورت مکتوب، ما را در جریان قرار دهند. گزارش تخلفات اربعین را حتماً‌ پیگیری و برخورد جدی با متخلفان خواهیم داشت.

به گزارش سازمان تعزیرات حکومتی، محمدعلی اسفنانی روز شنبه درباره تمهیدات سازمان تعزیرات برای رفاه حال مسافران اربعین حسینی و مقابله با سوءاستفاده‌ها در این زمینه افزود: اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است؛ اعلام شده بود که قیمت بلیط هواپیما آزاد و کف و سقفی برای آن وجود ندارد که در این باره جلسات متعددی ر برگزار کردیم تا اینکه نهایتاً قرار بر این شد که سازمان هواپیمایی کشوری، قیمتی را برای بلیط زائران اربعین حسینی اعلام کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمتی که برای ۲۰ تا ۳۰ مهر پروازهای نجف به تهران و برعکس در نظر گرفته شده است به صورت رفت و برگشت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای مشهد به نجف و بالعکس، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

اسفنانی اضافه کرد: متأسفانه بعضاً مشاهده می‌کنیم که افرادی سوءاستفاده‌گر در این ایام اقدام به افزایش قیمت‌ها یا عدم عرضه بلیط می‌کنند که این تخلف تعزیراتی است و حتماً با آن‌ها برخورد می شود.

معاون رئیس سازمان تعزیرات کشور خاطرنشان کرد: مردم مطمئن باشند که با متخلفان برخورد خواهد شد. از سوی دیگر از مردم سراسر کشور خواهشمندم که اگر تخلفی را مشاهده کردند با سامانه ۱۳۵ تماس برقرار کرده و آن را اعلام، یا اگر برای آنها ممکن است، به صورت مکتوب، ما را در جریان قرار دهند و ما هم حتماً‌ پیگیری و برخورد جدی با متخلفان خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...