یک واحد داندانپزشکی غیر مجاز در بروجرد پلمب شد


یک واحد داندانپزشکی غیر مجاز در بروجرد پلمب شد

بروجرد - ایرنا - رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: یک واحد داندانپزشکی غیر مجاز در شهرستان شناسایی و پلمب شد.

صادق جوانمرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم خانگی، لوازم آرایشی، لوازم یدکی خودرو، پوشاک و آرد است.

وی افزود: میزان جریمه نقدی برای این ۴۰ پرونده کالای قاچاق ۲۰ میلیارد ریال که در شعب تهزیرات حکومتی شهرستان صادر شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد بیان کرد: همچنین یک واحد داندانپزشکی غیر مجاز در شهرستان که از حدود هشت سال پیش بدون مجوز در یک زیر زمینی فعالیت داشت که در بازرسی های این سازمان شناسایی و پلمب شد.

وی اضافه کرد: این واحد هیچ گونه مجوزی برای ارائه خدمات داندانپزشکی به مشتریان خود نداشته است.

جوانمرد ادامه داد: همچنین ۶ پزشک متخلف در شهرستان که اقدام به گرفتن پول های زیر میزی از بیماران می کردند جریمه شدند.

وی یادآور شد: این پزشکان در ازای انجام اعمال جراحی در بیمارستان های دولتی اقدام به گرفتن مبالغی زیر میزی می کردند که با شکایت بیماران و تشکیل پرونده وجوه گرفته شده بازپس گرفته و جریمه شدند.رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد با اشاره به نرخ گذاری یک لیوان مخلوط آب هویج و بستنی به قیمت ۶۰ هزار ریال گفت: نرخ یک لیوان مخلوط آب هویج و بستنی در بروجرد به قیمت سابق و هویج کیلویی ۴۰ هزار ریال است در صورتی که هم اکنون هویج در بازار بین هر کیلو ۶ هزار تا ۱۰ هزار ریال عرضه می شود.

وی اظهار داشت: عرضه یک لیوان آب هویج و بستنی به قیمت ۶۰ هزار ریال سودی ۴۰۰ درصدی را برای فروشندگان دارد و اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت باید به این موضوعات رسیدگی کند.

وی بیان کرد: با توجه به نرخ هویج در بازار امروز قیمت هر لیوان آب هویج بستنی ۲۵ هزار ریال می باشد و عرضه آن به قیمت بالاتر گرانفروشی محسوب می شود.

وی افزود: تعزیرات حکومتی بروجرد تخلفات بخش پزشکی را رصد می کنند و شهروندان در صورت شکایت به این نهاد در شهرستان مراجعه کنند.

۱۹۰/۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس