برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در 10 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد


برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در 10 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد

مومنی شاد گفت: مراسم شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) در 10 بقعه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» با بیان اینکه مراسم سالروز شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) در بقاع شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: این مراسم در امامزاده عبدالله (علیه السلام) شهر یاسوج نیز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هم اکنون مراسم شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) با حضور هیئت جواد الائمه (علیه السلام) بهمئی های مقیم یاسوج در امامزاده عبدالله (علیه السلام) به مدت چند شب در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد امشب 10 مهرماه در این مراسم به ایراد سخنرانی می پردازند، ادامه داد: نظیر چنین برنامه ای فردا شب در محل امامزاده قاسم (علیه السلام) یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

مومنی شاد با اشاره به اینکه این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در محل امامزاده عبدالله (علیه السلام) یاسوج برگزار می شود، یادآور شد: در این مراسم علاوه بر مداحی ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام)، حاضرین میهمان سفره نذری که از محل مشارکت های مردمی برپا می شود، خواهند بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مراسم به مدت سه شب و با همکاری هیئت امنا امامزاده عبدالله (علیه السلام) و مشارکت هیئت جواد الائمه بهمئی های مقیم یاسوج در حال برگزاری است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زایمانی که بین 4.5 میلیون وضع حمل یک بار اتفاق می افتد !