اقامتگاه بوم‌ گردی عاروس پیشه پریدار


اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه (پریدار) در روستای کیمره شهر آمل استان مازندران واقع شده است. این اقامتگاه دارای 9 باب اتاق سنتی با چیدمان و معماری روستایی و 4 باب سوئیت می باشد که در 2 طبقه ساخته شده و هر طبقه دارای سرویس بهداشتی مجزا است.امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه […] نوشته اقامتگاه بوم‌ گردی عاروس پیشه پریدار اولین بار در جامع ترین...

اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه (پریدار) در روستای کیمره شهر آمل استان مازندران واقع شده است. این اقامتگاه دارای ۹ باب اتاق سنتی با چیدمان و معماری روستایی و ۴ باب سوئیت می باشد که در ۲ طبقه ساخته شده و هر طبقه دارای سرویس بهداشتی مجزا است.امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه جهت رفاه و آسایش هر چه بیشتر گردشگران می توان به پارکینگ غیر مسقف، وسایل گرمایشی شامل پتو و …، سرویس بهداشتی فرنگی مشترک، راهنمای تور های گردشگری و سیستم های سرمایشی و گرمایشی بخاری هیزمی شامل بخاری گازی و اسپلیت، اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه دارای محوطه ای برای پرورش اسب، بز و گوسفند است و از برنامه های تفریحی تدارک دیده شده برای گردشگران و مسافران عزیز این اقامتگاه می توان به چیدن تمشک و جنگل نوردی، گرفتن کره و دوشیدن شیر بز و گاو اشاره کرد.از جمله جاذبه های تاریخی و طبیعی که در نزدیکی اقامتگاه قرار گرفته است و گردشگران می توانند به راحتی و در کوتاه ترین از آن ها بازدید کنند عبارتند از خانه ای تاریخی به فاصله ۳ کیلومتری اقامتگاه و رودخانه گوگردی به فاصله ۴ کیلومتری از اقامتگاه. لازم به ذکر است بهترین فصل سفر به این منطقه و اقامتگاه فصل پاییز و بهار است. پیشنهاد ما به شما عزیزان در سفر به این منطقه بازدید از طبیعت بکر و دیدنی های شهر آمل نیز هست که به اختصار در ذیل به معرفی آنها می پردازیم:

پارک جنگلی هلومسر
این پارک یکی از وسیع ترین پارک‌ های تفریحی استان مازندران است که ویژگی های خاص آن با طبیعت زیبایش این منطقه را به‌ عنوان منطقه نمونه گردشگری منتخب کرده است.
روستای بلیران
این روستای زیبا که بعد از گذر از پیچ و خم های فوق العاده دیدنی به آن می رسید در دل جنگل محصور است، تا آمل ۱۵ دقیقه فاصله دارد. بلیران از شمال به روستای کم دره و از جنوب به جنگل‌ های انبوه شمال و کوه زیبای چلا و از شرق به جنگل‌ هایی سرسبز و رودخانه ختم شده است.
جنگل الیمستان، غارهای دستکند آمل، آبگرم استراباکو، پارک دهکده طلایی آمل، دریاچه ساهون و دریاچه دوخواهران از دیگر جاذبه های دیدنی آمل می باشد.

اقامت برای کودکان کمتر از ۱۲ سال رایگان می باشد.

اقامتگاه بوم‌ گردی عاروس پیشه پریدار

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم:
فاصله تا فرودگاه ین المللی ساری : ۹۴.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۸ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن بابل : ۳۹.۶ کیلومتر ( ۴۶ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری آمل : ۱۱.۴ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه )
فاصله تا ساری : ۷۰.۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۷ دقیقه )
فاصله تا آمل : ۱۳.۹ کیلومتر ( ۲۳ دقیقه )
فاصله تا پارک دهکده طلایی آمل : ۱۲.۹ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه )
فاصله تا پارک جنگلی هلومسر : ۱۸ کیلومتر ( ۲۱ دقیقه )
فاصله تا عمارت میربزرگ قوام الدین مرعشی : ۱۴ کیلومتر ( ۲۳ دقیقه )
فاصله تا پارک میرزا کوچک خان جنگلی : ۲۸.۳ کیلومتر ( ۲۸ دقیقه )
فاصله تا آبگرم (معدنی) استراباکو : ۷۴.۴ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۷ دقیقه )
فاصله تا جنگل الیمستان : ۶۱.۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۱ دقیقه )
آدرس: استان مازندران ، شهر آمل ، روستای کیمره

اقامتگاه بوم‌ گردی عاروس پیشه پریدار
اقامتگاه بوم‌ گردی عاروس پیشه پریدار
اقامتگاه بوم‌ گردی عاروس پیشه پریدار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج