ضرورت اقامه نماز جماعت در مدارس


ضرورت اقامه نماز جماعت در مدارس

کرج-ایرنا-امام جمعه شهرستان فردیس گفت: مدرسه جای تعلیم،پرورش و تهذیب دانش آموزان است بنابراین اقامه نماز جماعت در مدارس ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس افزود: اگر در تعلیم ، پرورش و تهذیب برای دانش آموزان صورت نگیرد در بخش آموزش به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

وی تصریح کرد: اگر جوانان در سه جبهه آموزش،تعلیم و تهذیب کار کنند می توانند قله های علمی را فتح کنند.

ایمانی با بیان اینکه هر کشوری در زمینه علمی پیش رفت او بر دیگر کشورها سیطره دارد، اظهار داشت: عزت کشور در گرو پیشرفت در حوزه های فناوری،تکنولوژی است .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که برای ۵۰ سال دیگر برنامه ریزی کرد تا دنیا مجبور باشد زبان ایرانی را بیاموزد اگر می خواهد به علم و آگاهی دست پیدا کند همانطور که کشور ایران مجبور است با زبان خیلی از ملل آشنا شود تا از داشته های آنها بهره مند شود.

وی افزود: در این میان جامع ترین نگاه به آموزش و پرورش در این است که هم بعد علمی و دانش افزایی دانش آموزان را تقویت کند و هم به بعد تهذیب و سازندگی روح و سلامت جسم توجه کافی داشته باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس نیز گفت: ۱۱ مدرسه در فردیس فاقد نماز خانه است.

فرهاد منظوری افزود: در سال تحصیلی گذشته ۳۹ هزار و ۸۱۴ دانش آموز این ناحیه در مسابقه قرآن و عترت شرکت کردند که ۸۸ دانش آموز رتبه نخست استانی را بدست آوردند.

وی اظهارداشت: برای چندمین سال متوالی تیم دانش آموزی دادرس شهرستان فردیس مقام اول کشوری را کسب کرد.

وی به اشاره به اینکه شهرستان فردیس مرکز مشاوره تحصیلی ندارد، گفت: ۸۰۰ نفر از دانش آموزان در اداره آموزش و پرورش از خدمات مشاوره رایگان بهره بردند.

منظوری گفت: در تابستان امسال هفت هزار و ۱۰۰ دانش آموز پایه نهم هدایت تحصیلی انجام شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: نخستین جشنواره فوتبال در مقطع ابتدایی در ۳۶ مدرسه با ۶۰۰ دانش آموز برگزار شد و ۱۳۹ مدرسه دخترانه به وسایل ورزشی مجهز شدند.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز