اقامتگاه بوم گردی چشمه مروارید بیرگان


اقامتگاه بوم گردی چشمه مروارید در بیرگان , روستای گل آباد واقع در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است .بیرگان یا دهستان بیرگان در ایران در استان چهارمحال بختیاری واقع شده است و از توابع شهرستان کوهرنگ می باشد.کوهرنگ یکی از شهرهای استان چهار محال و بختیاری یکی از باستانی ترین سرزمین […] نوشته اقامتگاه بوم گردی چشمه مروارید بیرگان...

اقامتگاه بوم گردی چشمه مروارید در بیرگان , روستای گل آباد واقع در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است .بیرگان یا دهستان بیرگان در ایران در استان چهارمحال بختیاری واقع شده است و از توابع شهرستان کوهرنگ می باشد.کوهرنگ یکی از شهرهای استان چهار محال و بختیاری یکی از باستانی ترین سرزمین های ایران است .مرکز این شهرستان، شهر چلگرد است.شهرستان کوهرنگ به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی فراوان و چشمه‌های جوشان، یک شهرستان توریستی، سیاحتی، عشایری و ورزشی شمرده می‌شود که ماه اردیبهشت یکی از بهترین زمان‌ها جهت سفر به این منطقه می‌باشد.

قدیمی ترین بقایای انسانی در این منطقه به حدود ده تا یازده هزار سال پیش می رسد. این استان با توجه به طبیعت منحصر به فرد و جاذبه های توریستی، پذیرای حدود یازده میلیون گردشگر در سال است. ارتفاع زیاد این استان از سطح دریا آن را به نام «بام ایران» مشهور کرده است.اقامتگاه چشمه مروارید بیرگان با دو ویلا جدا از هم که در فاصله ٢٠٠ متری از یکدیگر و با حدود ٣٠٠٠ متر تحت پوشش زمین با کلیه إمکانات رفاهی آماده ارائه خدمات برای خانواده ها ،ظرفیت همه سوئیت بر اساس ۱۰نفر برای اقامت شبانه می باشد واز ۱۰نفر بیشتر هزینه آن دریافت می گردد.کلیه سوئیت های فوق مجهز به امکانات رفاهی،بهداشتی می باشد.

آشپزخانه مرکزی این اقامتگاه اماده دریافت کلیه سفارشات موجود در منو غذایی اعلام شده از طرف اقامتگاه از جانب مهمانان محترم می باشد.هزینه غذا جدا از اقامتگاه میباشد و ناهار باید قبل از ساعت ۱۰ صبح ,شام قبل از ساعت ۱۷ و صبحانه از شب قبل اعلام شود.
اقامتگاه دارای امنیت بالایی می باشد چه پارکینگ و چه محوطه بیرون پارکینگ برای استفاده مناسب و امن است .از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به این اقامتگاه میتوان به غار یخی چما , دشت لاله های واژگون , پل چلگرد , چشمه دیمه , چشمه کوهرنگ , آبشار شیخ علی خان , منطقه حفاظت شده قیصری و … اشاره کرد .

نشانی:چهار محال بختیاری، شهرستان کوهرنگ، منطقه بیرگان، روستای گل آباد – اقامتگاه بومگردی چشمه مروارید

اقامتگاه بوم گردی چشمه مروارید بیرگان
اقامتگاه بوم گردی چشمه مروارید بیرگان
اقامتگاه بوم گردی چشمه مروارید بیرگان

منبع : چشمه مروارید – رهی نو – ویکی پدیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟