3 خانه جوان در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح می شود


3 خانه جوان در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سه پروژه خانه جوان در هفته ی تربیت بدنی و ورزش امسال در سه شهرستان استان افتتاح می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سید محمد تقی علوی افزود: سه خانه جوان در هفته تربیت بدنی امسال در شهرهای گچساران، دهدشت و سی سخت با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می شود.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار، معاونین، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص این سه پروژه اظهارکرد :پروژه خانه جوان شهرستان گچساران در زمینی به مساحت 765متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 750 میلیون تومان احداث شده است .

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کار احداث این پروژه در سال 1397 از محل اعتبارات استانی تامین شده و در حال حاضر با پیشرفت 95درصد است. پروژه خانه جوان شهرستان گچساران در سه طبقه احداث شده و دارای ساختمان دارای و سرویس بهداشتی است .

علوی در خصوص پروژه خانه جوان دهدشت تصریح کرد: پروژه خانه جوان شهر دهدشت با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان در زمینی به مساحت 765متر مربع احداث شده است. شروع این پروژه در سال 1397 و از محل اعتبارات استانی توسط دفتر فنی و مهند سی اداره کل احداث شده و داری 95 درصد پیشرفت فیزیکی است و در هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح می شود.

وی در خصوص پروژه خانه جوان شهر سی سخت ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت 340 متر مربع و اعتبار 850 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی احداث شده است. شروع کار این پروژه در سال 1397 بوده و با پیشرفت فیزیکی 97 درصد ان شاءالله با حضور مسئولان کشوری و استانی در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال افتتاح و تحویل جامعه ورزش جوانان این شهر خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات