کوپال 80 دقیقه علیه پرسپولیس


کوپال ناظمی، داور مسابقه ماشین‌سازی-پرسپولیس قضاوت ضعیفی در این مسابقه داشت و از این میدان مهم با نمره مردودی بیرون آمد.
در حالی که همه نگاه‌ها به پنالتی اعلام‌شده توسط او به سود پرسپولیس در دقایق پایانی بود، اما این داور تا قبل از این اشتباهش با تصمیمات خود بارها علیه پرسپولیس عمل کرد.
کوپال ناظمی در دقیقه 9 بازی خطای مدافع ماشین‌سازی روی مهدی عبدی را ندید در حالی که این صحنه می‌توانست پنالتی باشد. در دقیقه 20 نیز کنعانی‌زادگان می‌توانست برای پرسپولیس گل بزند اما توپ به دستان مدافع ماشین‌سازی خورد و در اختیار حامد لک قرار گرفت. این صحنه هم مشکوک به پنالتی بود. در این نیمه و نیمه دوم بازیکنان ماشین‌سازی دو سه‌بار با متوقف کردن بازیکنان پرسپولیس جلوی حمله این تیم را گرفتند و مستحق دریافت کارت زرد بودند، اما ناظمی از این خطاها چشم‌پوشی کرد و در عوض در نیمه دوم با اولین خطای انصاری و ربیع‌خواه به آنها کارت زرد داد.
بدون شک پنالتی اعلام‌شده از سوی کوپال ناظمی برای پرسپولیس اشتباه بود و اعتراض ماشین‌سازی به این صحنه طبیعی و منطقی به‌نظر می‌رسید، اما ناظمی بارها وقت‌کشی و روی زمین افتادن‌های بازکینان ماشین‌سازی و بازگشت سریع آنها به زمین را دید اما هیچ تذکری به آنها نداد و خیلی ساده از این صحنه‌ها عبور کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه