پیروزی پا برهنگان حوثی و شکست ننگین سعودی


گزارشات مستند و بشتر از ۴۵ دقیقه یی شبکه الجزیره از عملیات (نصر من الله) حوثی های یمن که بشتر از ۲۰۰۰ نفر اسیر و سه لوای ارتش و ملیشه ها با همه تجهیزات بدست انها قرار گرفته ونزدیک ۳۵۰ کیلو متر مربع را متصرف شدند ، نشان زوال حکام مستبد و...

گزارشات مستند و بشتر از ۴۵ دقیقه یی شبکه الجزیره از عملیات (نصر من الله) حوثی های یمن که بشتر از ۲۰۰۰ نفر اسیر و سه لوای ارتش و ملیشه ها با همه تجهیزات بدست انها قرار گرفته ونزدیک ۳۵۰ کیلو متر مربع را متصرف شدند ، نشان زوال حکام مستبد و تروریست پرور سعودی است.

کسانیکه به زور بیگانه و پول بخواهند حکومت کنند چنان سرنوشتی را خواهند داشت ، مردم مظلوم یمن با چه دشواری های دست و پنجه نرم میکنند و چند روز قبل از سعودی خواستند که حملات را متوقف و جنگ و محاصره پایان دهد و در غیر ان انتظار عملیات های دیگری را داشته باشد.

عملیات گسترده بالای تاسیسات نفتی ارامکو چنان کوبنده بود که تصور نمی شد کار حوثی ها باشد ، اما عملیات روز قبل نشان داد که حوثی ها ملت گرسنه ، پا برهنه و مستضعفی استند که با تکیه به خدا و اتحاد ملت شان با پایداری و استقامت درس بزرگی را به رژیم تروریست پرور و متحدین اش دادند و صفحه جدیدی از مبارزات ازادی خواهانه را در منطقه به نمایش گذاشته اند.

جاوید کوهستانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس