استادیوم فوق مدرن قطر میزبان جام جهانی باشگاه ها (عکس)


استادیوم تازه ساز اجوکیشین سیتی در قطر میزبان جام جهانی باشگاه‌های 2019 بوده و فینال این رقابتها و دو دیدار دیگر این تورنمنت در ورزشگاه تازه‌ساز قطری برگزار خواهد شد. 

به گزارش "ورزش سه"، قطر یک استادیوم جدید 40هزار نفری به اسم استادیوم اجوکیشین سیتی را به پایان برده و برای برگزاری جام جهانی 2022 آماده کرده است. ولی بر اساس اعلام فیفا این استادیوم زیبا پیش از آن میزبان فینال جام جهانی باشگاه‌های 2019 خواهد بود.


علاوه بر برگزاری فینال جام جهانی باشگاه‌های امسال در اجوکیشین سیتی، این ورزشگاه در روز 21 دسامبر میزبان مسابقه رده‌بندی هم خواهد بود. از این گذشته لیورپول به عنوان قهرمان اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها را با بازی‌ای که روز 18 دسامبر در این ورزشگاه برگزار خواهد شد آغاز می‌کند.

استادیوم فوق مدرن قطر میزبان جام جهانی باشگاه ها (عکس)


دو ورزشگاه دیگری که میزبان جام جهانی باشگاها ها 2019 خواهند بود یکی ورزشگاه تاریخی حمد در شهر دوحه و دیگری ورزشگاه جاسم بن حمدان خواهند بود. این دو ورزشگاه هم به عنوان میزبانهای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده اند.


ورزشگاه جاسم بن حمدان ورزشگاه خانگی السد بوده و این باشگاه قطری که با امتیاز میزبانی در جام جهانی باشگاه ها حاضر خواهد بود دست کم می تواند یکی از بازی های خود را در ورزشگاه خانگی اش انجام دهد.


هر سه ورزشگاه میزبان جام جهانی باشگاه ها با مرکز قطر حداکثر 12 کیلومتر فاصله دارند و این نشان می دهد که در زمان برگزاری جام جهانی 2022 تیمها و هواداران آنها با شرایط متفاوتی نسبت به جامهای جهانی قبلی روبرو بوده و برای جابجا شدن بین شهرها و استادیوم های محل برگزاری جام جهانی زمان کمتری صرف کرده و هزینه کمتری خواهند پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان