تولید ساعت هوشمند ضدآب به قیمت 42 دلار


تولید ساعت هوشمند ضدآب به قیمت 42 دلار

ایران اکونومیست-یک شرکت فناوری هندی از تولید ساعت هوشمند ضدآب با فناوری صوتی منحصر به فرد خبر داده که برای 14 حالت استفاده ورزشی قابل برنامه ریزی است.

تولید ساعت هوشمند ضدآب به قیمت 42 دلار

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، شرکت هندی پلی ساعت هوشمند جدیدی به نام PLAYFIT SW75 را تولید کرده که تنها ۴۲ دلار قیمت دارد و علاقمندان می توانند آن را به طور آنلاین خریداری کنند.

ساعت یادشده از امکاناتی مانند سنجش ضربان قلب و کنترل آن، گام شمار ، سیستم کنترل و نظارت بر خواب، ۱۴ حالت برنامه ریزی ورزشی برای فعالیت های بدنی مختلف، یک سیستم خاص کنترل وضعیت سلامت و بهداشت بانوان و سیستم هشدار ویژه انان اس برخوردار است.

امکان همگام سازی با گوشی های همراه برای پاسخ به تماس و دریافت پیام ها از جمله دیگر مزایای این گوشی است. محصول یادشده با یک بار شارژ باتری ۲۱۰ میلی آمپری برای 15روز استفاده مستمر قابل بهره برداری بوده و شارژ آن در حالت استندبای تا 47 روز باقی می ماند.

این ساعت دارای نمایشگر ۱.۳ اینچی کاملا لمسی است و بدنه آن از فولاد ضدزنگ باریک ساخته شده است. این ساعت ضدآب توسط شناگران هم قابل استفاده است و حتی می توان آن را به عمق ۵۰ متری آب برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال