مشکلات بزرگ پرسپولیس برای بازی در تبریز و مشهد



کادر فنی پرسپولیس در توجیه شکست مقابل سپاهان به مسأله استراحت کمتر نسبت به رقیب‌شان اشاره کردند و اینکه سپاهان دو روز بیشتر زمان ریکاوری و تمرین داشت. همین مسأله باعث شد تیم کالدرون در 15 دقیقه پایانی مسابقه کم بیاورد و دو بار تسلیم حریف شود.
حالا پرسپولیس بازی جام حذفی مقابل ماشین‌سازی آن هم خارج از خانه را در پیش دارد و مشکل بازی قبلی به گونه‌ای تکرار خواهد شد. پرسپولیس بعد از بازی یکشنبه مقابل استقلال، چهار روز بعد مقابل سپاهان بازی کرد. حالا سرخ‌ها بعد از بازی عصر پنجشنبه باید عصر دوشنبه مقابل ماشین‌سازی در جام حذفی بازی کنند. در واقع پرسپولیس و کالدرون 4 روز پس از بازی سنگین مقابل سپاهان باید مقابل ماشین‌سازی بازی کنند با این تفاوت که یک سفر هم در پیش دارند و حتماً شرایط برایشان سخت‌تر هم خواهد بود.
پرسپولیس روز جمعه ریکاوری کرد و حالا فقط دو روز فرصت تمرین دارد و یکشنبه شب راهی تبریز خواهد شد. البته کالدرون تمهیداتی اندیشیده تا سرخ‌ها شنبه و یکشنبه روزی دو جلسه تمرین کنند اما مطمئناً در این شرایط کار دشواری برای فرستادن یک تیم آماده به میدان خواهد داشت.
البته ماشین‌سازی، حریف سرخ‌ها نیز پنجشنبه بازی کرده و این تیم به فاصله 4 روز دوباره باید به میدان برود اما این تیم مقابل شاهین بوشهر در خانه بازی کرده و سفری انجام نداده است تا وضعیت پرسپولیس دشوارتر از رقیبش باشد.
در این شرایط سؤال بزرگ اینجاست که آیا کالدرون با تمام نفرات اصلی و ترکیب همیشگی‌اش به میدان خواهد رفت؟ آیا او تیم دیگری متشکل از بازیکنان ذخیره را به میدان خواهد فرستاد یا ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره را راهی مصاف با ماشین‌سازی می‌کند؟
بدون شک پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی مثل همه جام‌ها با هدف قهرمانی وارد این پیکارها خواهد شد و اصلاً دوست ندارد وداعی زودهنگام با این جام نسبتاً سهل‌الوصول داشته باشد. پس حتماً کالدرون توجیه شده که باشگاه این جام را هم می‌خواهد اما باید دید سرمربی آرژانتینی برای مدیریت مشکلات تیمش و آماده نگه داشتن بازیکنان خود، همان ترکیب اصلی را بازی خواهد داد یا تیم متفاوتی را در تبریز به میدان می‌فرستد.
البته مشکلات پرسپولیس انگار تازه شروع شده چرا که سرخ‌ها چهار روز بعد از بازی در تبریز باز هم یک بازی خارج از خانه و سنگین دیگر خواهند داشت و باید در مشهد مقابل تیم خوب شهر خودرو بازی کنند. در این شرایط پرسپولیس در صورتی که دوشنبه شب به تهران برگردد، سه‌شنبه ریکاوری خواهد کرد و چهارشنبه و پنجشنبه برای تمرین زمان دارد که باید دید کالدرون برای آن دو روز هم تمرین دو نوبتی در نظر می‌گیرد یا کار را سبک‌تر پیش خواهد برد.
با در نظر گرفتن باخت به سپاهان، کالدرون قطعاً نمی‌تواند از مشهد دست خالی برگردد اما اگر قرار باشد نفرات اصلی را در تبریز هم به میدان بفرستد، با توجه به سفرهایی که پرسپولیس در پیش دارد ریکاوری بازیکنان گرانقیمت پرسپولیس دشوار خواهد شد. از طرفی اگر کالدرون نفرات اصلی‌اش را در تبریز بازی ندهد و پرسپولیس نتیجه نگیرد با انتقادهای تند و تیزی مواجه خواهد شد و شاید اصلاً موقعیتش به خطر بیفتد. با این حساب او در موقعیت سختی قرار گرفته و باید مشکلاتش برای دو بازی آینده را مدیریت کند و امیدوار باشد و با بهترین نتیجه ممکن از این دو دیدار سخت بیرون بیاید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قتل دختر بدنام در ویلای زیبا / اعتراف در سالن کالبدشکافی مشهد + عکس