حجم بازی Ghost Recon Breakpoint کمتر از 40 گیگابایت خواهد بود


حجم بازی Ghost Recon Breakpoint کمتر از 40 گیگابایت خواهد بود

بازی Ghost Recon Breakpoint که تا چند روز دیگر به صورت رسمی در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد، حجم نصب نسبتاً مناسبی خواهد داشت. در ادامه بخر همراه گیم‌شات باشید. عنوان جدید جهان باز شرکت یوبی سافت روز به روز به تاریخ انتشار خود نزدیک می‌شود و اکنون تقریباً به عنوان یک خریدار اطلاع داریم که چه انتظاری از نسخه جدید سری گوست ریکان داشته باشیم. همچون...

بازی Ghost Recon Breakpoint که تا چند روز دیگر به صورت رسمی در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد، حجم نصب نسبتاً مناسبی خواهد داشت. در ادامه بخر همراه گیم‌شات باشید.

عنوان جدید جهان باز شرکت یوبی سافت روز به روز به تاریخ انتشار خود نزدیک می‌شود و اکنون تقریباً به عنوان یک خریدار اطلاع داریم که چه انتظاری از نسخه جدید سری گوست ریکان داشته باشیم. همچون دیگر آثار جهان باز یوبی سافت، دنیای بسیار عظیمی در کار است، با کُلی ماموریت و فعالیت‌های مختلف برای انجام دادن که البته خوب یا بد بودن آن‌ها هنوز مشخص نشده است. و البته فضای نصب مورد نیاز بازی که در راستای همان انتظارات خواهد بود.

به لطف اطلاعات درج شده در صفحه رسمی بازی در استور مایکروسافت، اکنون خبردار شدیم که نسخه کنسول ایکس‌ باکس وان بازی Ghost Recon Breakpoint نزدیک به 40 گیگابایت فضای سیستم شما را خواهد گرفت، 38.03 گیگ به طور دقیق. با توجه به استانداردهای امروزی در ساخت بازی‌ها که روز به روز بر حجم آن‌ها افزوده می‌شود، خوشبختانه این اثر فضای موردنیاز نسبتاً معقولی را اشغال خواهد کرد. البته هر اثری که کمتر از 60 گیگابایت فضا بخواهد را باید عنوانی مناسب و معمولی در این زمینه خطاب کرد!

به احتمال زیاد باید انتظار داشته باشیم که فضای موردنیاز برای نصب بازی در دیگر سیستم‌ها، کنسول پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی نیز حجمی در همین حدود داشته باشند. Ghost Recon Breakpoint در تاریخ چهارم اکتبر برای سیستم‌های اشاره شده منتشر خواهد شد. پس از وقفه‌ای کوتاه، فاز بتا عمومی بازی اکنون در دسترس همگان قرار گرفته است و از پیشرفت‌های زیادی بهره برده و محتواهای تقریباً خوبی نیز برای تست و آزمایش در اختیار طرفداران قرار داده است.

نظر شما در مورد بازی Ghost Recon Breakpoint چیست؟

حجم بازی Ghost Recon Breakpoint کمتر از 40 گیگابایت خواهد بودحجم بازی Ghost Recon Breakpoint کمتر از 40 گیگابایت خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه