مشخص شدن شرکت کنندگان در دوسالانه نارنج جهرم


مشخص شدن شرکت کنندگان در دوسالانه نارنج جهرم

دبیر هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج از انتشار اسامی کسانیکه داستان آنها برای شرکت در این دوره پذیرفته شده است، خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد بادپر شنبه ۶ مهر در جمع خبرنگاران گفت: در هفتمن دوسالانه داستان کوتاه نارنج، ۱هزار و ۱۴ نویسنده با ۱۶۳۰ داستان رقابت خواهند کرد که اسامی این افراد در سایت www.dastannaranj.ir قابل مشاهده است.

وی استقبال از این دوره دوسالانه داستان کوتاه نارنج را بسیار عالی توصیف و تاکید کرد که مهمترین اصل دوری از هرگونه اعمال نظر و سلیقه شخصی در این جایزه ادبی است.

بادپر همچنین از حضور نویسندگان فارسی‌زبان مقیم ۱۵ کشور شامل افغانستان، امارات متحده‌ عربی، قطر، ترکیه، هلند، بلژیک، سوئد، اتریش، مالزی، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چک، کانادا و آمریکا در این دوره خبر داد و گفت: با وجود حمایت کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مسئولان دستگاه‌های شهرستان جهرم، اما این دوسالانه استقلال خود را کاملا حفظ کرده است.

او گفت: به لحاظ تعداد شرکت کننده داخلی تهران با ۲۶۱، شیراز با ۵۸، اصفهان با ۴۵، مشهد با ۳۷، کرج با ۲۹ و جهرم با ۲۶ نفر استقبال بیشتری داشتند.

بادپر زمان اعلام نتایج مرحله‌ی اول داوری را اول آبان‌ماه اعلام و اضافه کرد: برگزیدگان نهایی نیز در اختتامیه‌ی هفتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج که اواخر آذرماه در جهرم برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج به همت انجمن اهل قلم شهرستان جهرم، کارگاه داستان باران، موسسه‌ی فرهنگی هنری نارنج و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و سایر نهادها و سازمان‌های محلی جهرم برگزار شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !