تشییع پیکر شهدای گمنام در البرز


تشییع پیکر شهدای گمنام در البرز

گروه اجتماعی ــ پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس با حضور مشاور فرمانده کل سپاه در استانداری البرز تشییع شد.

تشییع پیکر شهدای گمنام در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، به همت بسیج کارکنان استانداری البرز همزمان با هفته دفاع مقدس پیکر دو شهید گمنام جنگ تحمیلی، ششم مهرماه بر دوش کارکنان استانداری البرز به سالن شهدای دولت رسید و این شهدای والامقام با مرثیه‌سرایی و چشمان اشکبار برادران و خواهران دینیشان بدرقه شدند.

سردار محمدعلی جعفری، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم باشکوه حضور داشت و به روایت تاریخ دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی افزود: این روزها در خصوص دفاع مقدس برنامه‌های بسیاری وجود دارد ولی تشییع پیکر شهدای گمنام حال و هوای متفاوت و بی‌نظیری دارد.

جعفری با بیان اینکه رزمندگان و بسیجیان با روحیه استقامت و تلاش خود تمامی معادلات دشمن را را بر هم زدند، گفت: تصور غلطی وجود داشت که ما در مقابل ارتش عراق قدرت ایستادگی نداریم و بنی صدر صراحتاً گفت که امکان دفاع وجود ندارد اما جوانان این مرزو بوم جانانه از خاک میهن دفاع کردند و شکست دشمنان را رقم زدند که این پیروزی باعث شد جایگاه ایران در منطقه و جهان تغییر کند.

در ادامه عزیزالله شهبازی، استاندار البرز، اظهارکرد: امروز حال عجیبی دارم چرا که حال و هوایی که اکنون وجود دارد را تاکنون در استانداری البرز ندیده بودم.

وی افزود: یاد و خاطره شهدا گرامی باد، یاد آنهایی که با دست خالی، ایمان و عشق تن به دفاع از کیان ایران اسلامی داده‌اند، یادی که در دلها هرگز نمی‌میرد یاد شهداست.

استاندار البرز بیان کرد: در ادوار مختلف طی 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با الگو گرفتن از شهدا، آرمان های نظام و منافع ملی و افزایش قدرت اسلامی و نمایش اقتدار مردانه ایستادیم و به جهانیان ثابت کردیم که با توکل به خدا و پیروی از ولایت فقیه هیچ نیرویی نمی‌تواند ما را شکست دهد و با اقتدار درمقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان