مکلارن برای فرمول یک 2021 از موتور مرسدس استفاده می کند


فرمول یک ایران – تیم فرمول یک مک لارن اعلام کرد که برای فصل 2021 فرمول یک از پاوریونیت های مرسدس استفاده خواهد کرد. این دو کمپانی تا اولین فصل دوران هایبرید یعنی 2014 با هم بوده اند و مک لارن نیز با امضاء قرارداد با هوندا، از فصل 2015 با موتور کمپانی ژاپنی در مسابقات شرکت کرد. مک لارن پس از سه فصل ناامید کننده با هوندا در پایان 2017 تصمیم گرفت که...

فرمول یک ایران – تیم فرمول یک مک لارن اعلام کرد که برای فصل 2021 فرمول یک از پاوریونیت های مرسدس استفاده خواهد کرد.

این دو کمپانی تا اولین فصل دوران هایبرید یعنی 2014 با هم بوده اند و مک لارن نیز با امضاء قرارداد با هوندا، از فصل 2015 با موتور کمپانی ژاپنی در مسابقات شرکت کرد. مک لارن پس از سه فصل ناامید کننده با هوندا در پایان 2017 تصمیم گرفت که از کمپانی فرانسوی برای تهیه موتور استفاده کند. با کوچ کردن تورو روسو و ردبول به هوندا در 2019، مک لارن تبدیل به تنها مشتری رنو شد.

مکلارن برای فرمول یک 2021 از موتور مرسدس استفاده می کندمکلارن برای فرمول یک 2021 از موتور مرسدس استفاده می کند جنسن باتن، مک لارن مرسدس – 2014

قرارداد جدید از زمان منقضی شدن قرارداد حال حاضر مک لارن با رنو تا پایان فصل 2020، به اجرا درخواهد آمد و تا حداقل فصل 2024 فرمول یک ادامه خواهد داشت. این قرارداد بدین معنی است که رنو دیگر هیچ مشتری به عنوان شریک موتوری در فرمول یک نخواهد داشت.

زاک براون، مدیر گروه تکنولوژی مک لارن گفت:

این توافق گام مهمی برای ما در برنامه بلند مدت بازگشت به دوران باشکوهمان در فرمول یک است.

مرسدس معیار همه بوده؛ هم به عنوان یک تیم و هم تامین کننده پاور یونیت. پس طبیعی است که ما خواهان ادامه رابطه مان با این کمپانی برای سال های آینده باشیم.

این اعلامیه، بازتاب دهنده اطمینان سهامداران ما است و پیام مهمی را به سرمایه گذاران، کارمندان، شرکا و طرفداران می دهد که ما متعهد شده ایم تا مک لارن را به خط مقدم برگردانیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟