بازگشت کاپیتان ماهینی؛ کار درست در جای اشتباه


حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس اولین حضور در لیست بازی و اولین بازی در فصل جدید را مقابل سپاهان تجربه کرد. او که به خاطر مصدومیت پیش‌فصل و دوری طولانی‌مدت از تمرینات و بازی‌های پیش‌فصل طی چهار بازی گذشته به لیست مسابقه نرسیده بود در بازی با سپاهان برای اولین بار روی نیمکت نشست.
او دقیقه 78 به بازی رفت و سه دقیقه بعد پرسپولیس گل خورد. بازگشت حسین ماهینی به میدان اتفاق فوق‌العاده‌ای برای پرسپولیس و این بازیکن بود اما کالدرون در حساس‌ترین شرایط این اتفاق را رقم زد. معمولاً بازیکنانی که ماه‌ها در شرایط مسابقه نبوده‌اند را آرام آرام و در بازی‌هایی که شرایط به سود تیم است و به نوعی تکلیف بازی مشخص شده وارد زمین می‌کنند اما در بازی با سپاهان، کالدرون در حساس‌ترین زمان ممکن و در شرایطی که تیمش به لحاظ ذهنی افت کرده بود و بازی روی لبه تیغ پیش می‌رفت به بازی فرستاد.
در صحنه گل اول کی‌روش از مقابل ماهینی اقدام به شوتزنی کرد که البته این گل با خلاقیت و شوت غافلگیرکننده مهاجم خارجی سپاهان به دست آمد و ماهینی تقصیر زیادی در آن نداشت اما کاش بازگرداندن ماهینی به شرایط بازی در شرایط و میدان دیگری اتفاق می‌افتاد تا پرسپولیس ضرر نکند. به عبارتی اگر نعمتی خسته شده و با اخطاری که گرفته بود در معرض اخراج قرار داشت بازی دادن به مهدی شیری که در شرایط مسابقه قرار دارد می‌توانست وضعیت پرسپولیس را بهتر کند اما تعویض اشتباه کالدرون باز هم شرایط تیمش را تحت تأثیر قرار داد.
موضوع بازی دادن به ماهینی وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم قرار نبوده این بازیکن در لیست بازی باشد و ساعاتی قبل از مسابقه جایگزین عالیشاه در اردو شده و به عبارتی به لحاظ ذهنی هم آماده بازی نبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329