بزرگترین بیماری در جامعه یأس و ناامیدی نسبت به آینده است


بزرگترین بیماری در جامعه یأس و ناامیدی نسبت به آینده است

امام جمعه شهرستان بیجار با اعلام اینکه احساس بی عدالتی در جامعه ناامیدی آور است، گفت: بزرگترین بیماری در جامعه یأس و ناامیدی نسبت به آینده است، بر همین اساس قضات باید عدالت را در جامعه زنده کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان حجت السلام والمسلمین علی مرادی امروز (پنج شنبه ، ۴ مهر) در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با محوریت تودیع و معارفه دادستان این شهرستان در سالن ولایت مجتمع نور برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان غیر معصوم زیاده طلب و زیاده خواه است اظهار کرد: تمام درگیری ها به خاطر زیاده خواهی در دنیا طلبی است .

وی افزود:تجاوز به حقوق دیگران و بیت المال، نزاع های شخصی همه به خاطر این است که انسان قانع نیست و اگر انسان به حق خود قانع باشد نه تجاوزی اتفاق می افتد و نه پرونده ای در دادگستری تشکیل می شود .

امام جمعه شهرستان بیجار با بیان اینکه خداوند سبحان طبیعت انسان را اینچنین خلق کرده است که حرص و ولع دارد، گفت: بُعد مثبت حریص بودن انسان در آموزه های دینی ستوده شده است اما بُعد منفی حریص بودن انسان قابل انکار نیست، پس به همین دلیل نیاز است دستگاه قضایی شکل بگیرد .

وی با اعلام اینکه احساس بی عدالتی در جامعه ناامیدی آور است ، تصریح کرد: بزرگترین بیماری در جامعه یأس و ناامیدی نسبت به آینده است، برای همین است که قضات باید عدالت را در جامعه زنده کنند و با اجرای عدالت امید به زندگی در جامعه بالا می رود و مردم به نظام علاقه مند می شوند .

مرادی در پایان با بیان اینکه در تشکیلات قضایی شهرستان ها دادستان مورد توجه بیشتر مردم است ادامه داد: کسی که به دادستان پناه می برد به این باور است که دادستان حق او را می گیرد و مسئولیت دادستان مسئولیت خیلی بالایی است چرا که مردم انتظار بیشتری از دادستان دارند .

در پایان این مراسم از زحمات سیدحامد حسینی دادستان سابق شهرستان بیجار تقدیر و تشکر و جانگیری به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد .امام جمعه شهرستان بیجار با اعلام اینکه احساس بی عدالتی در جامعه ناامیدی آور است ، تصریح کرد: بزرگترین بیماری در جامعه یأس و ناامیدی نسبت به آینده است، برای همین است که قضات باید عدالت را در جامعه زنده کنند و با اجرای عدالت امید به زندگی در جامعه بالا می رود و مردم به نظام علاقه مند می شوند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا