مصرف قلیان به معضل اجتماعی ورامین تبدیل شده است


مصرف قلیان به معضل اجتماعی ورامین تبدیل شده است

تهران- ایرن- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مصرف قلیان به معضل اجتماعی این روزهای ورامین تبدیل شده و مسئولان باید برای مقابله با این پدیده، چاره ای اساسی بیاندیشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مصرف قلیان و افزایش تعدد قلیانسراها به معضل جدی ورامین تبدیل شده و مسئولان برای مقابله با این پدیده، باید چاره ای اساسی اندیشیده و از رواج پیدا کردن آن جلوگیری کنند.
وی افزود: مصرف قلیان امروز به آسیب جدی اجتماعی تبدیل شده چرا که دشمن از تمامی حربه ها برای آسیب زدن به جوانان استفاده میکند و در اصل دشمن از جنگ نرم، مصرف قلیان، مواد افیونی و مسائل فرهنگی برای آسیب رساندن به کشور بهره میبرد.
امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی و در رأس آن جلوگیری از مصرف قلیان باید از کودکی و توسط خانواده ها در افراد نهادینه شود و ارگان هایی نظیر آموزش و پرورش که در تعامل مستقیم با خانواده ها قرار دارد باید در این حوزه فعال تر و پویاتر عمل کند.
وی با تأکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی، فارغ از کارهای قانونی و تشکیلاتی، تلاش دارد تا از فرهنگ جامعه حراست کرده، خوبی ها را به باور و بدی ها را به انزجار تبدیل کند.

مصرف قلیان به معضل اجتماعی ورامین تبدیل شده است


گرامیداشت هفته دفاع مقدس به معنی تقدس بخشیدن به جنگ نیست
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین گفت: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نه بیان برتری نظامی و نه تقدس بخشیدن به جنگ است، بلکه قداست این ایام دردفاع از وطن و ارزش های اسلامی است.
سیداصغر تقوی افزود: امروز دشمنان جمهوری اسلامی تلاش دارند تا در فضای مجازی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس را مترادف با جنگ طلبی اعلام کنند.
وی اظهار داشت: باید توجه داشت که جوانان که این ایام را درک نکرده اند، تصور درستی از جنگ ندارند ونباید خوراک فکری دشمن، بر آنان اثر کند و این ما هستیم که باید حقیقت، چرایی و چگونگی جنگ را برای جوانان تببین نماییم.
وی تأکید کرد: هدف از برگزاری مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس نه برتری نظامی و نه تقدیس جنگ است، بلکه قداست این هفته به دلیل دفاع از وطن است که در آن عیار فرهنگی و تاریخی مردم به منصه ظهور رسید.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!