مدارس ایلام با صرف 30 میلیارد ریال تجهیز شدند


مدارس ایلام با صرف 30 میلیارد ریال تجهیز شدند

ایلام-ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از صرف 30 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس این استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

نصرت الله رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای خرید تجهیزات آموزشی و اداری مدارس از قبیل میز، نیمکت، صندلی و تجهیزات آزمایشگاهی و ... هزینه شده است.

وی ادامه داد: تجهیزات خریداری شده پیش از آغاز سال تحصیلی جدید از طریق آموزش و پرورش استان بین مدارس مناطق روستایی و شهری استان توزیع تا برای استفاده دانش آموزان در اختیار آنها قرار گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام اضافه کرد: از مجموع این اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای خریداری تجهیزات مدارس مناطق سیل زده استان واقع در شهرستان های سیروان و دره شهر اختصاص یافته است.

رحیمی با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی و از طرفی نیاز مدارس استان به تجهیزات گسترده تر خواستار مشارکت افراد خیر و نیکوکار در این زمینه شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از دانش آموزان استان خواست برای نگهداری از تجهیزات و حفظ و نگهداری آنها با این اداره کل مشارکت و همراهی لازم را داشته باشند.

۹۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

۷۱۷۱/۶۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا