خبر خوش رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای تأمین مسکن خانوارهای دارای 3 معلول


خبر خوش رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای تأمین مسکن خانوارهای دارای 3 معلول

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در سفر خود به استان کرمانشاه علاوه بر بازدید و بهره‌برداری از چند طرح اقتصادی اعلام کرد که بنیاد برکت مسکن خانواده‌های دارای سه معلول استان را تأمین می‌کند.

خبر خوش رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای تأمین مسکن خانوارهای دارای 3 معلول
به گزارش فانوس، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سفری به استان کرمانشاه علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری از 1300 طرح اشتغال‌زایی و 1560 پروژه‌ی عمرانی برکت در مناطق محروم، به‌ویژه در مناطق زلزله‌زده‌ی این استان، بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز توزیع دارو و مواد غذایی در غرب کشور، راه‌اندازی شد.

برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز بزرگ توزیع دارو و مواد غذایی 150 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است. آغاز به‌کار این مرکز، ایجاد اشتغال برای 250 نفر را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در پی خواهد داشت.

همچنین بهره‌برداری از 1300 طرح‌ اشتغال‌‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با پوشش 377 روستا در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی 14 شهرستان استان کرمانشاه، شامل اسلام‌آباد غرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل ذهاب، سنقر، صحنه، قصر شیرین، گیلانغرب، هرسین، کرمانشاه و کنگاور از مهم‌ترین برنامه‌ها‌ی سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان کرمانشاه بود.

آغاز به‌کار 1300 طرح اشتغال‌زایی مذکور با حجم سرمایه‌گذاری 1072 میلیارد ریال، اشتغال‌زایی برای 3640 نفر را در پی خواهد داشت. لازم به توضیح است بخش قابل‌توجهی از این طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق زلزله‌زده به اجرا در آمده که 315 مورد از این طرح‌ها به زنان سرپرست خانوار اختصاص دارد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچنین ضمن بازدید از واحد کشاورزی دامداری 2000 رأسی پرورش گاو شیری کاوات روانسر از طرح‌های مشارکتی و توانمندسازی اقتصادی برکت در شهرستان روانسر، فاز توسعه‌ی این واحد دامی صنعتی را با سرمایه‌گذاری 380 میلیارد ریال و اشتغال‌آفرینی برای 325 نفر عملیاتی کرد.

اهدای 7000 بسته‌ کیف و نوشت‌افزار ایرانی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار، اهدای 150 بسته‌ی لوازم خانگی ایرانی به خانواده‌های مناطق سیل‌زده، اهدای 100 دستگاه ویلچر به معلولان مناطق کم‌برخوردار با مشارکت سازمان بهزیستی، اعطای 500 فقره وام ازدواج به زوج‌های مناطق محروم، اهدای 30 دست جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم‌برخوردار و تجهیز 20 خانه‌ی ورزشی احسان، دیگر برنامه‌های سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان کرمانشاه را تشکیل داد. این طرح‌ها مربوط به اقدامات اجتماعی و حمایتی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است که در این سفر اجرایی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری