باقری: هیئت کوهنوردی اصفهان مجوز برگزاری مسابقه نداده بود


باقری: هیئت کوهنوردی اصفهان مجوز برگزاری مسابقه نداده بود

روابط عمومی و امور بین‌الملل هیئت کوهنوردی استان اصفهان به دنبال حادثه سقوط پسر 8 ساله در مسابقات سنگ‌نوردی، اعلام کرد که باشگاه اَژکَهَن مجوز برگزاری مسابقات را از هیئت کوهنوردی دریافت نکرده بود.

به گزارش ایسنا، روز جمعه مسابقات سنگ‌نوردی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که در جریان این مسابقات یک پسر هشت ساله اصفهانی در حین مسابقه سقوط کرد که به دلیل نبود تشک کافی، دچار صدمه جدی شده است.

احمد باقری، روابط عمومی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان در خصوص این حادثه به خبرنگار ایسنا، گفت: این باشگاه مجوز برگزاری مسابقات از هیئت کوهنوردی را دریافت نکرده بود و در سالنی که دیواره غیراستانداردی دارد و در یک شرایط غیراستاندارد که حتی میزان تشک‌هایی که روی زمین پهن شده به صورت استاندارد نبود، این مسابقه را برگزار کرد و متاسفانه از اعلام حادثه به هیئت تا سه روز پس از برگزاری مسابقات نیز جلوگیری کردند.

وی افزود: البته بعد از مطلع شدن، سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مهدی نصر رئیس هیئت کوهنوردی استان جهت عیادت از آرمان غیاثی در بخشICU بیمارستان الزهرا (س) اصفهان حضور یافتند و از نزدیک در جریان روند معالجه این ورزشکار نونهال حادثه دیده قرار گرفتند. به دنبال این حادثه سلطان حسینی تأکید کرده که ازهرگونه کمک برای مداوا و بهبودی این ورزشکار حادثه‌دیده دریغ نخواهیم کرد.

روابط عمومی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان، گفت: امروز دوشنبه نیز جلسه کمیته فنی هیئت کوهنوردی استان به دستور آقای نصر رئیس این هیئت برگزار می‌شود که نتیجه آن به فدراسیون کوهنوردی و مردم اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آرمان غیاثی (۸ساله) روز جمعه در جریان مسابقات سنگ‌نوردی در باشگاه صخره‌نوردی فولادشهر اصفهان با سقوط از ارتفاع دچار حادثه شد و اکنون در کما به سر می‌برد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه