هتل دلفین نوشهر


هتل آپارتمان دلفین نوشهر از واحدهای اقامتی ساحلی محسوب می شود که سال 1385 به بهره برداری رسید. هتل دلفین دارای دو ساختمان دو طبقه است که جنب یکدیگر واقع شده اند و برخی از واحدها رو به دریا و برخی دیگر رو به خیابان هستند. هتل آپارتمان دلفین دارای 16 واحد آپارتمانی است که […] نوشته هتل دلفین نوشهر اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی...

هتل آپارتمان دلفین نوشهر از واحدهای اقامتی ساحلی محسوب می شود که سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسید. هتل دلفین دارای دو ساختمان دو طبقه است که جنب یکدیگر واقع شده اند و برخی از واحدها رو به دریا و برخی دیگر رو به خیابان هستند. هتل آپارتمان دلفین دارای ۱۶ واحد آپارتمانی است که در طبقات همکف تا دوم هر دو ساختمان پراکنده شده اند. از بارزترین ویژگی های هتل دلفین می توان به موقعیت مکانی و قرارگیری در ساحل دریای خزر اشاره نمود. از هتل آپارتمان درجه سه دلفین نوشهر تا اماکن دیگر نظیر بندر نوشهر ۲ کیلومتر، روستای ساحلی نجارده مسافت ۷.۵ کیلومتر و تا جنگل سی سنگان نیز ۳۱ کیلومتر فاصله وجود دارد. قابل توجه میهمانان گرامی، هتل دلفین فاقد آسانسور می باشد .

از امکانات و خدمات ارائه شده در این مجموعه میتوان به اسپیلت، شوفاژ، ، تلویزیون، یخچال و آشپزخانه و لوازم لازم در هر واحد و … اشاره کرد.از امکانات منحصر به فرد این هتل میتوان ساحل اختصاصی آن را ذکر کرد.شهرستان نوشهر مملو از جاذبه های دیدنی و بکر همراه با طبیعت دیدنی و جاذبه‌های گردشگری و تفریحی است که هر ساله مقصد خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری نوشهر میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

سد آویدر که در ۳۰ کیلومتری شرقی شهر نوشهر و در نزدیکی پارک سی‌ سنگان استان مازندران قرار گرفته مناظری بسیار زیبا و مکانی بکر برای تفریح و لذت بردن از طبیعت به وجود آورده است.

پارک جنگلی سی سنگان در ۲۷ کیلومتری جاده نوشهر به نور واقع شده است و یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین پارک های جنگلی شمال کشور است. انبوه درختان بلوط، افرا و شمشادهایی که تا نزدیکی دریا پیش رفته اند زیبایی سی سنگان را دو چندان کرده است. روستای کندلوس و بازار سنتی نوشهر از دیگر جاذبه های تاریخی این منطقه بسیار زیبا می باشند.

تالاب ارواح
این دریاچه که یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهرستان نوشهر به شمار می رود، به تالاب ارواح معروف است، در میان جنگل انبوه پهن برگ و در منطقه ملا کلا واقع شده است و در ۵ کیلومتری شمال روستای چلندر از توابع نوشهر نیز قرار گرفته است. طول آن در حدود ۷۰۰ متر و عرض آن نیز ۳۰۰ متر می باشد. در درون دریاچه درختان خشک شده ای وجود دارند که چشم اندازی زیبا را تشکیل داده است.
بهترین فصل سفر به این اقامتگاه فصل تابستان و بهار می باشد.
آدرس: استان مازندران – نوشهر – بلوار بهار آزادی – مقابل سرچشمه ساحلی

هتل دلفین نوشهر
هتل دلفین نوشهر
هتل دلفین نوشهر

منبع : ایران هتل انلاین – تخفیفان – یو اسپیس – الی گشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام