قربانی: حمایت از کادر فنی آبی‌ها، خیانت به استقلال است


قربانی: حمایت از کادر فنی آبی‌ها، خیانت به استقلال است

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال مشکل فنی دارد و این به مربی و اعضای کادر فنی این تیم بر می‌گردد و اگر بخواهم از آن‌ها حمایت کنم خیانت به استقلال است.

«پیروز قربانی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: برای فوتبال ایران متاسف هستم که 2 تیم استقلال و پرسپولیس نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند؛ شهرآورد هیچ بار فنی نداشت و سرخابی‌ها ضعیف‌ترین نمایش چند سال اخیر را به نمایش گذاشتند.

بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: هر 2 تیم از مربیان خارجی روی نیمکت خود بهره می‌برند و از آنها انتظار می‌رود که بازی به مراتب بهتری را به نمایش بگذارند؛ این نوع بازی کردن واقعا خجالت‌آور است.

قربانی تصریح کرد: استقلال مشکل فنی دارد و این به مربی و اعضای کادر فنی این تیم بر می‌گردد و اگر بخواهم از آن‌ها حمایت کنم خیانت به استقلال است.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: پرسپولیس روی یک اتفاق دروازه استقلال را باز کرد. توپی که در محوطه جریمه به بازیکن پرسپولیس رسید و پس از برخورد با سیدحسین حسینی به گل برتری قرمزپوشان تبدیل شد.

وی در پایان گفت: شاید اگر ضربه پنالتی «علی کریمی» تبدیل به گل می‌شد جریان بازی به صورت کلی تغییر می‌کرد و استقلال در شهرآورد بازنده نمی‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز