ژاوی: مشکلی برای هدایت بارسلونا وجود ندارد؛ اگر مسی را به دویدن متقاعد کنید، بقیه بازیکنان دو برابر می‌دوند


ژاوی: مشکلی برای هدایت بارسلونا وجود ندارد؛ اگر مسی را به دویدن متقاعد کنید، بقیه بازیکنان دو برابر می‌دوند

ژاوی طبعا یکی از گزینه‌های جانشینی والورده است. چه ارنستو در میانه فصل برکنار شود چه در پایان فصل با اتمام...

طرفداری - ژاوی، سرمربی السد قطر و اسطوره بارسلونا به بیان مشکل خط میانی آبی اناری‌ها پرداخت.

ژاوی که هواداران بارسلونا امیدوارند به زودی روی نیمکت این تیم بنشیند و خاطرات دوران گواردیولا را برای آنها زنده کند، در کسوت هدایت السد عملکرد خیلی خوبی داشته است. تیم او هر سه بازی‌اش را در لیگ قطر برده و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

به گزارش سایت گل، ژاوی می‌گوید:

نمی‌دانم کار در السد، پلی به سوی بارسلونا خواهد بود یا نه. فعلا تنها چیزی که برایم اهمیت دارد این است که در السد خوب کار کنم؛ جام ببرم و در برخی زمینه‌ها اشتباهاتی مرتکب شوم تا در آینده از درس‌هایی که می‌گیرم، استفاده کنم. برای هدایت بارسا مشکلی وجود نخواهد داشت چون از لئو، سوارز، بوسکتس، آلبا یا سرجی روبرتو شناخت خوبی دارم و آنها را می‌شناسم. می‌دانم چطور تمرین می‌کنند و چه ظرفیتی برای رهبری تیم دارند. می‌دانم با دیدنشان بگویم ناراحت یا عصبانی هستند. امیدوارم به عنوان مربی در تیمم سه، پنج، هشت یا ده بازیکن داشته باشم که از قبل آنها را می‌شناسم. آنهایی که رابطه خوبی با هم داریم.

مسی؟ او بازیکنی است که اگر بتوانید متقاعدش کنید، می‌تواند حتی یک مدافع درجه یک باشد! او به لحاظ بدنی و ذهنی سریع است. همه چیز دارد. اگر او را به دویدن متقاعد کنید، بقیه چه می‌کنند؟ طبعا دو برابر می‌دوند! مشکل خط میانی بارسلونا این است که هیچ کس دفاع نمی‌کند. بنابراین وقتی قرار باشد تیم به حملات حریف واکنش نشان بدهد، لنگ می‌زند. مربی خیلی مهم است ولی بدون بازیکنان، کاری از شما ساخته نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا