مدارس کرج آراسته شد


مدارس کرج آراسته شد

کرج - ایرنا - بخشی از مدارس کلانشهر کرج در آستانه سال تحصیلی جدید توسط مدیریت شهری آراسته شد.

به گزارش ایرنا، ‌کرج کلانشهری با جمعیت ۲ میلیون و ۷۱۲ هزار نفر دارای ۳۵۰ هزار دانش آموز است که همه ساله شهرداری کرج با اجرای طرح استقبال از مهر بیشتر مدارس این کلانشهر را نونوار می کند.

مدیریت شهری کرج امسال با جدیت بیشتری به این مقوله پرداخته و با اختصاص اعتبار ویژه حدود ۵۰ مدرسه در مناطق مختلف شهری را برای سال تحصیلی جدید مهیا کرده است.

محمد رضا زین العابدینی معاون خدمات شهری شهرداری کرج روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: طرح استقبال از مهر از ابتدای شهریور ماهجاری در مناطق دهگانه شهرداری کرج با رویکرد مناطق محروم و مدارس ابتدایی آغاز شد.

وی ادامه داد: در این طرح حدود ۵۰ واحد آموزشی رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی و لکه‌گیری آسفالت شدند، همچنین در این طرح، بهسازی فضای سبزداخل و بیرون مدارس انجام شد.

زین‌العابدینی ‌خاطرنشان کرد: خاکبرداری ، روکش آسفالت، ‌تجهیز تابلوهای راهنمایی و رانندگی محدوده مدارس، جدول‌کشی، لایروبی نهرها و جویبارها صورت گرفت.

به گفته این مسئول اظهارداشت: دانشگاه‌های خوارزمی، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشگاه آزاد اسلامی کرج همزمان با طرح استقبال از مهر خدمات مناسبی دریافت کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج یاد آورشد، ۲ مدرسه نیز توسط شهرداری کرج هوشمندسازی شد.

در طرح استقبال از مهر حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آراستن مدارس در مناطق دهگانه شهری کرج صرف شد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال