جشنواره هنرجویان تئاتر فرهنگ در انزلی


جشنواره هنرجویان تئاتر فرهنگ در انزلی

انزلی-ایرنا-دومین جشنواره هنرجویی گروه تئاتر فرهنگ با هدف آشنا کردن هنرجویان و تشویق آنان برای شرکت در جشنواره های بزرگتر، ایجاد علاقه برای روی آوردن علاقمندان به فراگیری مهارت های بازیگری و کارگردانی، ایجاد انگیزه و رقابت سالم و دوستانه سوم مهر در بندرانزلی برگزار می شود.

محمدرضا حسین زاده سرپرست گروه تئاتر فرهنگ در این باره گفت :فراخوان شرکت در جشنواره خرداد ماه به اطلاع علاقمندان رسانده شد و از هفت شرکت کننده در جشنواره چهار کار انتخاب و به جشنواره راه پیدا کردند.

وی اظهار داشت: اعضای ستاد جشنواره : فرهاد رحمن زاده،محمدرضا حسین زاده،عباس پیشگاه بحری،حسن ویسی خانی، شیرین سامی، زهرا میری،باران غریب،لیدا نورنیا،سارا بخشی .

به گفته وی نمایشها عبارتند از : دو مرد و دو زن در آکواریوم (نوید نظر محمدی) ، ترانه های قدیمی ( مهیار قلی زاده)،میرزا دمت گرم(سید محمد رمضانی)، تکرار پاییز( نیما گلریز).

وی افزود: به همت اعضاء ستاد تعداد ۳۵ جلد کتاب با تخفیف ویژه کتابفروشی فرازمند رشت وهمچنین مبلغ ۴۰۰ هزار تومان از باشگاه ورزشی بانوان نیایش ، دویست هزارتومان از اتحادیه سرویس مدارس برای برگزاری این جشنواره حمایت شد.

هر گروه که وارد مرحله نهایی شد موظف شد مبلغ ۶۰۰۰۰ تومان بابت تامین بخشی از جوایز به حساب جاری تاتر فرهنگ پرداخت کنند و مبلغ پانصد هزار تومان هم مشترکا از طرف سرپرست گروه فرهنگ و اقای رحمان زاده عضو هیات مدیره، بصورت شخصی مساعدت شد.

در این جشنواره از عباس پیشگاه بحری، علیرضا غاروریانی و شیرین سامی هنرمندان تئاتر انزلی تقدیر خواهد شد.

وی یاداور شد:در دهه هشتاد جشنواره تئاتر غدیر چند سال متوالی در بندر انزلی برگزار شد اما به دلیل عدم حمایت ناکام ماند که در صورت پشتیبانی مسئولان قابل انجام است.

گروه فرهنگ از سال 65 در انزلی آغاز به فعالیت کرد و در گذر این سالها علاوه بر اجرای نمایشهای ارزشمند ، هنرجویان بسیاری را آموزش داده است .

6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی