77 قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی زنجان تعیین تکلیف شد


77 قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی زنجان تعیین تکلیف شد

زنجان- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: جلسه هیات حل اختلاف و داوری در این شرکت با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تشکیل و منجر به بررسی و تعیین تکلیف 77 فقره قرارداد راکد در هفت شهرک صنعتی استان شد.

ایرج احمدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار داشت: زمین‌های موضوع این قراردادها در شهرک‌های صنعتی اشراق، هیدج، خرمدره، افق ابهر، شریف ابهر، انگوران و نوآوران زنجان قرار داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ فقره از قراردادها فسخ قطعی شد و به ۵۶ فقره دیگر نیز مهلتی جهت تکمیل ساخت‌وساز و تصفیه بدهی‌های معوق، اعطا شد.

احمدی افزود: یکی از طرف‌های قرارداد نیز از ادامه کار و فعالیت در شهرک‌های صنعتی انصراف داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: با بررسی و رسیدگی به این قراردادها حدود هشت هکتار از زمین‌های بلااقدام در سطح شهرک‌های صنعتی استان، تعیین تکلیف شد.

وی خاطرنشان کرد: این زمین‌ها پس از طی مراحل قضایی و آزادسازی در اختیار متقاضیان جدید قرار می‌گیرد.

احمدی اظهار داشت: وصول مطالبات و فسخ قراردادهای راکد از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان است.

وی گفت: این جلسه، دومین جلسه هیات حل اختلاف و داوری استان در سال جاری است که با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد و طبق برنامه ۲ جلسه دیگر نیز تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی با مجموع ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین و یک هزار و ۷۰۰ طرف قرارداد در استان زنجان فعال است.

۹۵۵۶/۳۰۸۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی