مقاومت نیروهای مسلح دشمنان را خلع سلاح کرد


مقاومت نیروهای مسلح دشمنان را خلع سلاح کرد

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مقاومت نیروهای مسلح سبب خلع سلاح دشمنان و نمایان شدن چهره‌های وحشی، آدم کش، ستمگر و ظالم غرب شد و در نهایت آنان را در دنیا بی اعتبار ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: وحشی‌گری‌ تمدن غرب به مردم اثبات شد و کسانی که با مکر و حیله و با اسم دین ظلم و ستم می‌کردند رسوا شدند.

وی اظهار داشت: امروز ادعاهای دروغ و مکر و حیله دشمن به رسوایی کشیده شده است بگونه‌ای که حتی افرادی که همراه این دسته بودند نیز آنان را ترک می‌کنند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: یکی از دیپلمات‌ها اماراتی تاریخ را به دو بخش قبل و بعد از ساقط شدن پهباد آمریکایی تقسیم کرده است، یعنی بعد از سقوط پهباد فهمیدند آمریکا حتی از خود نمی‌تواند دفاع کند.

وی با بیان اینکه فتنه انگیزها در باتلاق مانده‌اند عنوان کرد: نیروهای مسلح با ایستادگی خود نه تنها در جنگ نظامی پیروز شدند که با مقاومت خود دشمنان را را از مواضع به اصلاح تمدنشان به رسوایی کشاندند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه امروز دشمنان تخلیه شده‌اند و چیزی ندارند یادآور شد: در آستانه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی غنای معنوی نیروهای مسلح مشخص می‌شود.

وی گفت: در داخل یا خارج، از نظر انسانی و اسلامی وقتی مشکلی از قبیل سیل، زلزله یا رفع محرومیت‌ها برای جامعه پیش می‌آید با دست نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به صورت چند منظوره گره از کارها باز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به محبوبیت نیروهای مسلح در جامعه اشاره کرد و افزود: این تنها محبوبیت ظاهری نیست بلکه حاکی از محبوبیت نیروهای مسلح نزد خداست و این مخصوص ایران نیست بلکه ملت‌های دیگر به این قشر عشق می‌ورزند و آنان را منجی بشر از دست وحشی‌های بدتر از مغول می‌دانند.

وی اظهار داشت: در اقصی نقاط دنیا نیروهای مسلح جزو چهره‌های محبوب شناخته شده‌اند و این نتیجه ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: قانون اساسی با کارشناسی درست و با محوریت قرآن تنظیم شده است و بر اساس آن انقلاب و جامعه ما به هیچ نحو برنامه‌ای برای تجاوز و تعدی به هیچ ملتی، قومی یا کشور ندارد.

وی ادامه داد: مواضع ما در ۴۰ سال گذشته جمهوری اسلامی نیز مشخص است همچنین بر اساس قانون اساسی ما هیچ ظلمی از ناحیه هیچ ظالمی را تحمل نمی‌کنیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه انقلاب ما اسلام ماست اظهار داشت: دبیر اسبق سازمان ملل در یکی از سخنرانی‌هایش در کشورهای اروپایی گفت، اگر اروپا خصمانه با انقلاب اسلامی ایران برخورد نمی‌کرد فرهنگ این انقلاب می‌توانست ضایعات فرهنگی اروپا را نیز جبران کند.

وی عنوان کرد: اصل توطئه از غرب و شیطان بزرگ است، در حالیکه توسط صدام از مدت‌ها قبل کشور به ۱۲ لشکر مکانیزه تجهیز شده بود که همه به سر ما ریختند اما در نهایت برگ پیروزی دست جمهوری اسلامی ایران افتاد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس و ۴۰ سال گذشته، با مقاومت و ایستادگی نیروهای مسلح، انقلاب اسلامی پیروز شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: پیروزی‌هایی که کسب کرده‌ایم با قلم، بیان و سلاح قابل ترسیم نیست به ویژه اینکه در ۴۰ سال گذشته دشمنان واژه تمدن و تدین را در افکار عمومی جهان یدک می کشیدند.

وی ادامه داد: غربی‌ها، اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به نحو کاذبی اقدامات خود را نوعی تمدن معرفی کرده بودند که این موضوع از یورش نظامی نیز خطرناکتر بود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: آمریکا صرفا از جهت نظامی کارآیی خود را از دست داده است در حالیکه پیش از انقلاب، در هر جایی می‌خواست حکومت را عوض کند با یک ناو می‌توانست این کار را انجام دهد.

وی افزود: در حال حاضر بعد از اینکه با همه یال و کوپال خود به میدان مبارزه آمده است حسرت می‌خورد که هفت تریلیون دلار در کشوری مسلمان هزینه کرد اما با دست خالی آن را ترک کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: این نه تنها تمدن نیست که به بدترین نوع وحشی‌گری نسبت به جامعه مسلمان و غیرمسلمان تبدیل شده است و امروز این موضوع در جهان تثبیت شده است.

وی یادآور شد: انگلیس، فرانسه، آلمان، صهیونیست‌ها و آمریکا از کدام تمدن حرف می زدند در حالیکه بارها خیانت، دروغ، خشونت، دورویی داشته و اکنون بین ملت‌های خودشان هم جایی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه افکار جهان از دشمنان منصرف شده است گفت: بیان این پیروزی‌ها با قلم، زبان و هنر امکان پذیر نیست اما مقاومت‌ نیروهای مسلح آن را نشان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...