چند خبر از پلیس سمنان


چند خبر از پلیس سمنان

سمنان- ایرنا- توقیف تریلی حامل پارچه‌های قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال، اعتراف سارق زندانی به 20 فقره سرقت و اعتراف ناپدری و پسرش به 20 فقره سرقت از خبرهای امروز پلیس استان سمنان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان روز شنبه گفت : با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی محموله ۶ میلیارد ریالی پارچه‌های قاچاق کشف شد.

سرهنگ عبدالله حسنی بیان کرد: برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات این حوزه در چند سال‌گذشته ، موفقیت آمیز بوده و علاوه بر دستگیری فرصت‌طلبان، سودجویان و متخلفان اقتصادی ، میلیاردها ریال انواع مختلف کالای قاچاق کشف شده است.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، طرح های گوناگونی را پیش بینی و اجرا می‌کنند که آخرین اقدام آنان به کشف یک محموله بزرگ پارچه قاچاق انجامید.

وی افزود: با اقدام به موقع ماموران، یک دستگاه تریلی مقابل پلیس راه سمنان - دامغان متوقف شد که در بررسی‌های صورت گرفته، ۸ هزار و ۹۰۰ متر پارچه خارجی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان این که بنا بر اظهار نظر کارشناسان ارزش این محموله بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: راننده خودرو پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سارق زندانی به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد

سرهنگ غلامحسن پاکدامن فرمانده انتظامی شهرستان سمنان هم گفت: مدتی قبل یکی از معتادان سابقه دار شهر ، حین ارتکاب جرم سرقت در گشت‌های شبانه مأموران کلانتری ۱۱ شهدای سمنان دستگیر شد.

وی از بررسی‌های اولیه و تشکیل پرونده و هماهنگی های لازم قضایی در این راستا خبر داد و گفت: مجرم دستگیر شده با دستور مقام قضایی به زندان منتقل شد و پلیس در پیگیری های ریشه ای خود برای کشف جرائم احتمالی از این مجرم سابقه دار ، سرنخ های جدیدی پیدا کرد.

وی از جمع آوری اطلاعات و ادله‌های محکم پلیسی خبرداد و گفت: متهم با هماهنگی های لازم به کلانتری مذکور تحویل و پس از بازجویی های تخصصی پلیس ، به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان سمنان اعتراف کرد

اعتراف ناپدری و پسرش به ۲۰ فقره سرقت

سرهنگ ابوطالب حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان مهدیشهر، با توجه به حساسیت موضوع پیگیری های جدی پلیس آغاز و پس از تحقیقات و بهره گیری از تجهیزات نوین پلیسی رد پای ۲ سارق سابقه‌دار در این سرقت ها پیدا شد.

سرهنگ حسینی به بررسی‌های تکمیلی و هماهنگی‌های قانونی پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت : ۲ متهم در اقدام غافلگیرانه و ضربتی مأموران انتظامی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شدند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: یک پسر و ناپدری اش هستند که در اظهارات خود به ۲۰ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان مهدیشهر اعتراف نمودند.

با توجه به کشف برخی از اموال مسروقه از سارقان و تحویل آن‌ها به مالباختگان، سارقان با صدور قرار وثیقه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیونی روانه زندان شد.

۷۳۴۲/۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند