تمام بودجه چهارمحال و بختیاری باید جذب شود


تمام بودجه چهارمحال و بختیاری باید جذب شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حتی یک ریال از بودجه این استان نباید برگشت داده شود و تمام بودجه چهارمحال و بختیاری باید جذب شود.

اقبال عباسی روز شنبه در هشتمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: تمامی مسئولان استان موظفند در خصوص جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات دستگاه‌های خود در بخش‌های مختلف تلاش کنند.

وی افزود: در صورت جذب نشدن احتمالی اعتبار مختص برخی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، بودجه مورد نظر ، به یک اداره دیگر اختصاص یابد تا از برگشت آن جلوگیری شود.

عباسی تصریح کرد: طرح‌های مربوط به حوادث چهارمحال و بختیاری نیز نباید معطل بماند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این بخش نیز باید هر چه سریع‌تر نسبت به جذب و هزینه اعتبارات خود اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن اول مهرماه فصل بازگشایی مدارس و ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یادآور شد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند تا در برنامه‌های مربوط به این رویدادهای مهم همکاری داشته و فعال باشند.

عباسی تاکید کرد: ادعای برخی افراد که در فضاهای مجازی اعلام کرده‌اند که اعتبارات چهارمحال و بختیاری جذب نشده، شایعه و کذب محض است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان اظهار داشت: مشکل توسعه شهر کاج شهرستان اردل که در سال‌های گذشته با بهانه احداث سد بهشت‌آباد متوقف شده بود، اکنون کمی رفع شده است.

وی گفت: با این اقدام می‌توان روند توسعه شهر کاج از توابع شهرستان اردل را تسریع کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در سال گذشته ۵ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی قانون بودجه ۱۳۹۷ برای این استان مصوب شد.

مجید نظری دهکردی تصریح کرد: از این مبلغ ۲ هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت.

وی یادآور شد: از مجموع مبلغ تخصیصی به چهارمحال و بختیاری از محل اسناد خزانه اسلامی قانون بودجه ۱۳۹۷ تاکنون ۹۹ درصد برابر ۲ هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال جذب شده است.

نظری دهکردی اظهار داشت: بقیه اعتبار تخصیصی به چهارمحال و بختیاری از این محل تا فردا یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ جذب خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فرصت جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی قانون بودجه ۱۳۹۷ تا ۳۱ تیر ۱۳۹۸ فرصت داشت که این مهلت ۲ ماه یعنی تا پایان ۳۱ شهریور سال‌جاری تمدید شد.

اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری کلیات تببین و پیشنهاد ساختار اجرای کارگروه‌های تخصصی ذیل این شورا را تصویب کردند.

اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری همچنین با انتقال آب از چشمه باغ رستم به شهر کاج در شهرستان اردل و احداث مخزن ۵ هزار مترمعکبی آب آشامیدنی در منظریه شهرکرد موافقت کردند.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)