15 هزار پلیس تهران امنیت تردد دانش‌آموزان را برعهده دارند


15 هزار پلیس تهران امنیت تردد دانش‌آموزان را برعهده دارند

تهران - ایرنا- رییس پلیس تهران بزرگ گفت: همزمان با بازگشایی مدارس 15 هزار نیروی پلیس امنیت عبور مرور در شهر را برای حضور دانش‌آموزان فراهم می‌سازند.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز شنبه در رزمایش «مهر ایمن شهر ایمن» اظهار داشت: همه سازمان ها و نهادها نیز در کنار پلیس در ایجاد امنیت و آرامش برای حضور دانش آموزان در مراسم نقش خواهند داشت به گونه ای که ۱۵۰ هزار نفر از سازمان ها در این طرح آماده باش هستند.

وی افزود: ده ها تیم پلیس مواد مخدر در اطراف مدارس، مستقر می کنیم تا امنیت و انضباط را کنترل کنند.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر مناطقی از جمله شوش، مولوی، هرندی و سایر مناطق پاکسازی و چندین مدرسه در این منطقه بازگشایی شد.

وی از ساماندهی آموزش رانندگان سرویس مدارس خبر داد: با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری اقدامات لازم صورت گرفته است.

رحیمی تاکید کرد: مدیران مدارس باید فرهنگ استفاده از سرویس مدارس را ترویج دهند و از رانندگانی که دارای صلاحیت هستند انتخاب شوند ضمن اینکه باید از سلامت و ایمنی خودروها نیز اطمینان حاصل کرد.
به گفته وی، نزدیک به ۲۰ هزار سرویس مدارس ساماندهی شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطر نشان کرد: رانندگان سرویس مدارس سفیران فرهنگی ترافیکی هستند که باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند چرا که دانش آموزان همیار پلیس از این افراد الگو برداری می‌کنند.
وی با بیان اینکه پلیس تمام تلاش را انجام می دهد تا امنیت را در شهر فراهم سازد ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی دستگاه ها شاهد مهری ایمن برای تردد دانش آموزان باشیم.

رزمایش مهر ایمن، شهر ایمن با شعار «آینده از مدرسه آغاز می شود» روز شنبه در بوستان ولایت با نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای انتظامی و خدماتی برگزار شد.

تهرام۸۱۳۸/۱۱۰۹//۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی