کاهش 12 درجه ای دمای هوا/ آغاز بارش های پاییزی


کاهش 12 درجه ای دمای هوا/ آغاز بارش های پاییزی

آخرین روز تابستان در سواحل دریای خزر، بارش باران به همراه کاهش نسبی دما و در استان های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

«احد وظیفه» درباره وضعیت هوای منتطق مختلف کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: از بعدازظهر امروز و اوایل شب به تدریج با شمالی شدن جریان ها بر روی سواحل دریای خزر، برای استان های مازندران، گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی، ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: روز یکشنبه 31 شهریور برای سواحل دریای خزر، بارش باران به همراه کاهش نسبی دما و برای استان های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه بارندگی در استان های گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان شدت بیشتری خواهد داشت.

وظیفه میزان کاهش دما را بین 7 تا 12 درجه اعلام کرد و گفت: دوشنبه در گیلان بارش باران و در مازندران بارش پراکنده و سه شنبه در استان های گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: از چهارشنبه تا اواخر هفته، آسمان کشور صاف بوده و افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می دهد.

وظیفه درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران در روز یکشنبه صاف، وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا در این روز در گرم ترین زمان 33 درجه خواهد بود. در روز دوشنبه اول مهر نیز آسمان تهران صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...