وزیر راه و شهرسازی: اراده دولت جلوگیری از وقفه در اجرای طرح هاست


وزیر راه و شهرسازی: اراده دولت جلوگیری از وقفه در اجرای طرح هاست

اصفهان- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام تلاش دولت به ویژه در سطح این وزارتخانه رفع موانع و جلوگیری از وقفه در اجرای طرح‌هاست.

محمد اسلامی روز شنبه در حاشیه آیین بازدید از طرح توسعه ترمینال پروازهای خارجی شهید بهشتی اصفهان افزود : با توجه به این که اصفهان یکی از کانون‌های مهم اقتصادی و گردشگری کشور به شمار می آید و سهم بزرگی در اقتصاد ملی دارد شایسته دارابودن فرودگاه پیشرفته‌ای است.
وی اظهارداشت: بر این اساس طرح توسعه هفت هزار متری ترمینال پروازهای خارجی این فرودگاه با استفاده از ظرفیت انبار گمرک آن در حال اجراست و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
وزیر راه و شهرسازی با اهمیت پرداختن به پروژه‌های فرودگاه اصفهان افزود: یکسری کارهای توسعه موقت و جزیره ای برای بهبود وضعیت این مکان در دست اجراست.
وی همچنین با اشاره به اینکه اصفهان معین و پشتیبان استان تهران است به ضرورت توسعه توقفگاه هواپیمایی آن اشاره کرد و گفت: در سال گذشته مشکلی پیش آمد ولی اصفهان ظرفیت پذیرش هواپیماها را نداشت که با اجرای طرح توسعه ، ظرفیت پارکینگ هوایی آن ٢ برابر می شود.
اسلامی، هدف از سفر به اصفهان را بازدید و بررسی وضعیت پروژه های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: همچنین در بحث خودکفایی در تولید ریلی، قسمتی از ریل ساخت داخل در ذوب آهن به بهره برداری می رسد.

وزیر راه و شهرسازی روز شنبه برای افتتاح کارگو ترمینال فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و بازدید از چند طرح مانند کنارگذر شرق اصفهان و تولید ریل ملی در ذوب آهن و افتتاح محور نایین به انارک به این استان سفر کرد.

۶٩٩۴/۶۰۲۶/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال