پوشش‌های داخلی و نمای ساختمان دغدغه‌ مهندسان معمار است


پوشش‌های داخلی و نمای ساختمان دغدغه‌ مهندسان معمار است

مدیرعامل یک شرکت ساختمانی گفت: شرکت های خصوصی به ویژه در بخش ساختمان باید به صورت خودکفا و خودجوش عمل کنند و موانع پیش روی رونق تولید ملی را ابتدا در سیستم خود اصلاح کنند تا در عمل بتوانند شعار سال را تحقق دهند.

امین مهنام در حاشیه برپایی نمایشگاه پوشش های ساختمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: باید برپایی اولین دوره نمایشگاه پوشش های ساختمانی در صنعت ساختمان را به فال نیک بگیریم، چرا که در این حوزه ضعف هایی وجود دارد و امروز دغدغه‌های مهندسان معمار در بخش پوشش های ساختمانی در نما و داخل است.

وی تقارن نمایشگاه پوشش های داخلی ساختمان با رونق تولید را خوب توصیف کرد و گفت: افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند بیشتر تولیدکنندگان داخلی و ملی در حوزه های آجر، سنگ، قطعات بتنی و ... هستند که این نمایشگاه علاوه بر اشتغال زایی، در بازاریایی محصولات می تواند موثر باشد.

مدیرعامل شرکت آرتا ایده سازان سپاهان ابراز امیدواری کرد؛ با تداوم نمایشگاه پوشش های ساختمانی در اصفهان و برپایی این عنوان نمایشگاه در تهران بتوانیم دغدغه مهندسان معمار در صنعت ساختمان را کاهش می دهد.

وی همچنین در خصوص عملکرد شرکت های ساختمانی در تحقق شعار سال و رونق تولید، گفت: به طور قطع دولت نقش مهمی در رونق تولید دارد، اما اگر نگاه شرکت های ساختمانی و به ویژه بخش خصوصی تنها به دولت باشد و چشم انتظار تسهیلات بانکی، بیمه و ... باشند نمی توانند به کار ادامه دهند.

مهنام تاکید کرد: شرکت های خصوصی به ویژه در بخش ساختمان باید به صورت خودکفا و خودجوش عمل کنند و موانع پیش روی رونق تولید ملی را ابتدا در سیستم خود اصلاح کنند تا در عمل بتوانند شعار سال را تحقق دهند.

وی در خصوص طراحی معماری و اسلامی در کنار استفاده از مواد و تکنولوژی های روز دنیا، اظهار کرد: با نگاه به معماری ایرانی و اسلامی در سال های قبل شاهد پوشش آرامش بخش در فضای کشور بودیم، بنابراین امروز باید با به روز شدن معماری ایرانی و اسلامی و با بهره گیری از مصالح جدید موجب حفظ آرامش بیننده شویم.

وی با تاکید بر تلفیق معماری قدیم و جدید در کشور، گفت: متاسفانه با نگاه به شهرسازی جدید امروز آن آرامش و نظم از لحاظ بصری وجود ندارد، چرا که هر معمار تمایل به شکل جدید معماری با توجه به سلیقه و مصالح جدید دارد و این موضوع در شهرسازی ما نگران کننده است. برپایی قوی این نمایشگاه و تداوم آن در سال های آینده می تواند در تقویت معماری ایرانی و اسلامی با بهره گیری از مواد و تکنولوژی جدید موثر باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا