آتش سوزی در سالندکوه دزفول مهار شد


آتش سوزی در سالندکوه دزفول مهار شد

دزفول- ایرنا- آتش سوزی در سالندکوه دزفول روز جمعه با تلاش نیروهای آتش نشان و امدادگر شهرستان های دزفول، شوش و اندیمشک مهار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این آتش سوزی در مراتع و کوه های سالندکوه درمنطقه دره خشک رخ داد و پیگیری های لازم برای خاموش کردن آن بلافاصله پس از اطلاع از وقوع، آغاز شد.

محمد حیدری افزود: پس از اطلاع از این آتش سوزی، نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، بسیج و آتش نشانی در محل حاضر شدند و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی اظهار داشت: پیگیری هایی برای اعزام بالگرد آب پاش و امدادی انجام شد و درنهایت با تقویت نیروی انسانی این آتش سوزی مهار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به وقوع آتش سوزی دیگری در منطقه مکی گفت: امروز حین برگزاری نشست مدیریت بحران دزفول از وقوع این آتش سوزی مطلع شدیم که پنج اکیپ برای ساماندهی و خاموش کردن آتش به این منطقه اعزام شد.

وی افزود: نیروهایی از امور عشایر و هلال احمر و همچنین نیروی کمکی از شهرستان های شوش و اندیمشک به منطقه اعزام شده اند تا به نیروهای مستقر ملحق شوند.

حیدری اظهار داشت: امید است با ملحق شدن این نیروها، آتش سوزی در مناطق دره خشک و مکی به طور کامل مهار و پایدار شود تا خاکستر باقی مانده دوباره ایجاد آتش نکند.

وی از پیگیری های استاندار خوزستان و مدیرکل مدیریت بحران استان و همچنین تمام افرادی که در خاموش کردن آتش سوزی های شمال دزفول کمک کردند، قدردانی کرد.

کوه سالند با ۲ هزار و ۸۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا در بخش کوهستانی شهیون دزفول واقع است.

۳۰۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند