آل سعود در جنگ علیه یمن با شکست مواجه شده است


آل سعود در جنگ علیه یمن با شکست مواجه شده است

یاسوج- ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج گفت: آل سعود در جنگ نظامی علیه کشور یمن و ملت مظلوم این کشور اسلامی با شکست مواجه شده و پس از گذشت حدود پنج سال به هیچ کدام از اهداف شوم خود نرسیده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: هدف اصلی آل سعود از آغاز جنگ نظامی علیه یمن تصرف این کشور اسلامی بود اما به لطف الهی محقق نشد.

وی افزود: تاکنون افزون بر ۱۶ هزار غیرنظامی از جمله حدود ۶ هزار کودک یمنی در جنگ نظامی با عربستان سعودی جان خود را از دست داده اند.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: عربستان سعودی در این جنگ نظامی روسیاه بوده زیرا تاکنون جنایت های ددمنشانه ای را علیه ملت مظلوم یمن مرتکب شده است.

حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: آل سعود خائن به حرمین شریفین و نوکر حلقه به گوش آمریکا بوده و به دستور نظام سلطه به کشور اسلامی یمن حمله نظامی کرد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریورماه تا ششم مهرماه)، ابراز داشت: رژیم بعث عراق در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ و با حمایت استکبار جهانی حمله نظامی را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: هر چند که ایران اسلامی دارای کمترین تجهیزات نظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود اما رزمندگان کشور با توکل به خدا و رشادت های مثال زدنی اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک این مرزوبوم را به دشمنان ندادند.

حجت الاسلام موسوی اعظم اظهار داشت: برخورد قاطعانه قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی مایه دلگرمی و امید ملت ایران بوده و در مقابل نیز سبب ترس و وحشت متخلفان شده است.

وی افزود: لازم است که مسئولان اجرایی و مردم کشور حمایت همه جانبه ای از این برنامه مهم قوه قضائیه داشته باشند تا با جدیت بیشتری استمرار یابد.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه