وضعیت بیکاری استان کرمانشاه مایه ناراحتی همه است


وضعیت بیکاری استان کرمانشاه مایه ناراحتی همه است

کرمانشاه - ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان ‌و امام جمعه کرمانشاه، مشکلات جوانان بویژه نرخ بیکاری در استان کرمانشاه را با وجود منابع غنی آب و زمین مایه ناراحتی همه اقشار جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی علما روز پنجشنبه در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات و تلاش‌های استاندار کرمانشاه در راستای کاهش نرخ بیکاری استان تقدیر کرد اما این کاهش نرخ بیکاری را در استان محسوس ندانست.

او در ادامه افزود: مسئولان در تهران باید برای استان مهم و مرزی کرمانشاه باید در راستای توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری برنامه محسوسی اجرا کنند.

وی در ادامه خواستار توسعه استان با توجه به منابع داخلی آن شد و گفت: کرمانشاه در زمینه کشاورزی، دامداری و زمین دارای منابع نابی است و در این راستا سرمایه‌گذاری باید انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین با بیان اینکه همه باید وضعیت فعلی کشور را درک کنیم خواستار نظارت دقیق و منظمی بر روی تسهیلات و منابع ارزان قیمت دولتی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد، شد.

آیت الله علما در ادامه خواستار صرفه‌جویی در یک سری امور غیرضروری شد و همچنین خواستار تلاش و کوشش محسوس براساس تدبیر و اندیشه برای حل مشکلات مردم گردید.

وی همچنین خواستار فرهنگ‌سازی درا رتباط با مهارت‌آموزی در استان کرمانشاه شد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای افتتاح چند طرح تولیدی و عمرانی به استان کرمانشاه سفر کرده در اولین برنامه خود صبح پنجشنبه وارد شهرستان پاوه شد و با حضور در یادمان شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با امام این شهر نیز دیدار و گفت و گو نمود.

بازدید از شرکت صنعت گستر سدید و توسعه شرکت لاوین پلاستیک بیستون، حضور در جلسه شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی، جلسه شورای اداری استان با رویکرد اشتغال و حضور در ششمین نشست اعضای مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌های وزیر تعاون در کرمانشاه است.

۳۲۰۹/۳۰۳۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج