222 مدرسه در سرپل‌ذهاب برای مهرماه آماده‌سازی شده است


222 مدرسه در سرپل‌ذهاب برای مهرماه آماده‌سازی شده است

قصرشیرین- ایرنا- رئیس آموزش پرورش سرپل ذهاب گفت: 222مدرسه آموزشی با ظرفیت 750 کلاس درس برای 17هزار دانش آموز در مهرماه امسال ساماندهی شده است.

روح الله عباسیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۵۶ مدرسه تخریبی در سرپل ذهاب، ۳۷ واحد آن تکمیل شده و ۶ واحد آن ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا اول مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: تعداد ۱۰مدرسه بالای ۶۰ درصد و سه مدرسه نیز کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طبق وعده‌های داده شده تا پایان امسال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش سرپل ذهاب در ادامه گفت: در برخی از مدارس کلاس‌های آی تی و وسایل گرمایشی آن در اثر زلزله قبلا تخریب شده که در حال بازسازی و مرمت هستند.

عباسیان افزود: ۱۴ واحد آموزشی شهری و هشت واحد روستایی که در اثر زلزله تخریب شده و فعالیت آموزشی و تحصیلی آنها به مدارس دیگر منتقل شده بود از اول مهرماه به مکان اصلی خود باز می‌گردند.

وی اظهار داشت: سال تحصیلی جدید در آستانه آغاز شدن است و همکاران فرهنگی و معلمان شهرستان با برنامه‌ریزی مناسب آماده حضور پرشور دانش آموزان در مدارس هستند.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که در قالب پروژه مهر به اهداف متعالی و استراتژی اصلی آموزش و پرورش رسیده و دریچه‌ای تازه را برای رسیدن دانش‌آموزان به پله‌های ترقی و رتبه‌های بالای علمی باز کنیم.

رئیس آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت: تمام نیروهای انسانی و معلمان، سازماندهی شده و ابلاغیه‌های آن ها صادر و تحویل شده و امسال هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم بازگشایی مدارس و به صدا در آمدن زنگ آغازین مدرسه و زنگ دفاع مقدس در اول مهر برگزار می‌شود و دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را برای رسیدن به مدارج بالای علمی و تحصیلی آغاز می‌کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۳۰۳۳/۷۳۹۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار روسیه به آمریکا درباره مصادره دارایی‌های این کشور