بدون تکیه به امکانات زیاد هم می‌توان شعار سال را محقق کرد


بدون تکیه به امکانات زیاد هم می‌توان شعار سال را محقق کرد

فرمانده سپاه البرز گفت: توجه به رونق تولید ملی و اقتصادی با نگاه مدیریت انقلابی و جهادی باید مورد توجه مردم و مسئولین...

فرمانده سپاه البرز گفت: توجه به رونق تولید ملی و اقتصادی با نگاه مدیریت انقلابی و جهادی باید مورد توجه مردم و مسئولین باشد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، سردار یوسف مولایی ظهر امروز چهارشنبه 27 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با محوریت شعار «ما پیروزیم» برگزار می‌شود، اظهار کرد: هر روز از این هفته مثل سال‌های قبل با عنوانی نامگذاری شده است.

وی با اعلام روزشمار هفته دفاع مقدس، ادامه: اولین روز هفته دفاع مقدس(31 شهریور) با عنوان «قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح» نامگذاری شده است .

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: در این روز مراسم رژه یگان های منتخب نیروهایی مسلح استان در کرج، صبحگاه مشترک و رژه خودرویی در شهرستان های طالقان، اشتهارد و ساوجبلاغ، افتتاح نمایشگاه شهرستانی دفاع مقدس در مصلی فردیس انجام خواهد شد .

سردار مولایی «دانش پژوهی معرفت، جوانان و سربازان» ،«رونق تولید، حمایت مردمی و خودباوری» دفاع مقدس و«بصیرت، دشمن شناسی ولایتمداری و دفاع همه جانبه» را به عنوان بخشی از شعارروزهای این هفته نام برد.

این مسئول توضیح داد: طی هفته دفاع مقدس هزار پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی دراستان به بهره برداری می‌رسد .

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید برضرورت تحقق شعار امسال اظهار کرد: توجه به رونق تولید ملی و اقتصادی با نگاه مدیریت انقلابی و جهادی باید مورد توجه مردم و مسئولین باشد.

سردار مولایی تصریح کرد: به مدیران و مردم این نوید را می دهیم که بدون تکیه بر امکانات زیاد می توانیم عرصه های تولید را فعال کنیم و کشور را با مدیریت جهادی اداره کنیم .

وی با اشاره به دیگر برنامه های این هفته افزود: برگزاری نشست های روشنگری حول محور نقش ولایت در بصیرت افزایی عمومی ، عطر افشانی مزار شهیدان، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم ، تکریم جانبازان و آزادگان و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403