برتری آسان سروقامتان ایران مقابل هند/ شاگردان کولاکوویچ در راه نیمه نهایی


برتری آسان سروقامتان ایران مقابل هند/ شاگردان کولاکوویچ در راه نیمه نهایی

شفقنا – ملی پوشان ایران کار سختی برابر هند نداشتند. دیدار تیم های ایران و هند در سالن آزادی برگزار شده است. این بازی دومین مسابقه شاگردان کولاکوویچ در مرحله دوم گروهی است و اهمیت زیادی دارد. ایران در صورت پیروزی شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی خواهد شد اما در غیر این صورت اوضاع خطرناک می‌شود.  در چارچوب […]

برتری آسان سروقامتان ایران مقابل هند/ شاگردان کولاکوویچ در راه نیمه نهایی

شفقنا – ملی پوشان ایران کار سختی برابر هند نداشتند.

دیدار تیم های ایران و هند در سالن آزادی برگزار شده است. این بازی دومین مسابقه شاگردان کولاکوویچ در مرحله دوم گروهی است و اهمیت زیادی دارد. ایران در صورت پیروزی شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی خواهد شد اما در غیر این صورت اوضاع خطرناک می‌شود.

در چارچوب رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا، دو تیم ایران و هند در دور دوم این رقابت ها به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۰ به سود ایران به پایان رسید.

ست اول این دیدار را ایران با اقتدار تمام پیروز شد و شاگردان ایگور کولاکوویچ موفق شدند با قدرت بالای خود و به لطف حمایت هواداران خود، هند را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ شکست دهند.

ست دوم اما این هند بود که سعی کرد بازی را ببرد و کمی برای ایران دردسر ساز شد. هندی ها در ست دوم عملکرد بهتری داشتند و تا امتیازات آخر همراه ایران پیش آمدند اما بازهم کار به جایی نبردند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ باختند و ایران ۲ بر ۰ پیش افتاد.

ست سوم را نیز هندی تا اواخر ست پا به پای ایران پیش آمدند اما باز هم کم آوردند و در نهایت این ایران بود که موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز ست شود و با نتیجه ۳ بر ۰ پیروز میدان شد و راهی مرحله بعد شد. ایران فردا به مصاف چین تایپه یا پاکستان خواهد رفت.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !