350 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی بین مدارس کشور توزیع می‌شود


350 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی بین مدارس کشور توزیع می‌شود

یاسوج- ایرنا- معاون توسعه و برنامه ریزی درس تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی جدید 350 میلیارد ریال انواع تجهیزات ورزشی بین مدارس کشور توزیع می‌شود.

سعید خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یاسوج اظهار داشت: این تجهیزات شامل توپ فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، پینگ پنگ و بدمینتون، راکت پینگ پنگ و بدمینتون، تور والیبال و بسکتبال و تور دروازه هندبال است.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد ریال از این میزان تجهیزات ورزشی متمرکز کشوری است و ۱۲۰ میلیارد ریال مابقی نیز از محل اعتبارات استانی تأمین و پرداخت می شود.

معاون توسعه و برنامه ریزی درس تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: این تجهیزات ورزشی بین مدارس شهری و روستایی هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کشور توزیع خواهد شد.

خسروی عنوان کرد: سرانه ورزشی مدارس کشور ۳۳ سانتیمترمربع بوده و افزایش آن نیز جزو اولویت های مهم کاری وزارت آموزش و پرورش است.

وی ابراز داشت: هم اینک یک هزار و ۵۲۰ سالن ورزشی، ۳۸۱ زمین چمن مصنوعی فوتبال و ۹۸ باب استخر در داخل مدارس در اختیار دانش آموزان کشور است.

سال تحصیلی ۱۳۹۸ - ۱۳۹۷ افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بودند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال