تساوی فلسطین و افغانستان در اولین بازی


تساوی فلسطین و افغانستان در اولین بازی

دو تیم فلسطین و افغانستان در اولین بازی خود در گروه سوم مرحله مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند.

تساوی فلسطین و افغانستان در اولین بازی
به گزارش فانوس، نخستین دیدار از گروه سوم مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز با دیدار دو تیم افغانستان و فلسطین در مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی شهر مریانج همدان برگزار شد.

این بازی به قضاوت فاضولین تیمور از قرقیزستان و کمک‌های اسمایلزهان از قرقیزستان و آپیچیتنوپان از تایلند آغاز شد.

تیم افغانستان ابتدا با ترکیب علی شفا، فرید محمدی، احمدالله الوکوزای، همایون امین، عبدالله علی، محمد وحید، مجتبی امیری، محمد جان بشیری، زکریا حسنی (60 خالد عزیزی)(88 اکرم خان)، محمد اواز و عبدل بسیط‌حمیدی به سرمربی‌گری ظاهر حسنی به میدان رفتند.

اما در آن سوی میدان نیز شاگردان مکرم دبوب در تیم ملی فلسطین با ترکیب یونس ابوجوید، محمد ابوکاف، عبدالله شریته (75 بهاء اویسه)، عیسی مشعل، احمد عاصی، احمد شدید، عناص جابر، نورالدین ابوعواد، قصی امیرا (86 روحان خلیل)، مهدی عاصی و عبدالحمید ابوقبیطه (67 فواد اطال) در این دیدار حضور داشتند.

در ابتدای این بازی دو تیم بیشتر به دنبال کسب شناخت از هم بودند و بیشتر بازی‌ در میانه میدان دنبال شد اما در دقیقه 30 بازی یک اشتباه در خط دفاع فلسطین باعث شد توپ پس از برخورد به مجتبی امیری مهاجم افغانستانی وارد دروازه شود.

فلسطینی‌ها که به دنبال کسب پیروزی در این دیدار بودند بعداز گل بیشتر ارسال از جناحین را در دستور کار قرار دادند که در نهایت دقیقه 40 سانتر از سمت راست با ضربه روی پای سرضرب و دیدنی احمد شدید وارد دروازه فلسطین شد تا در ادامه دو تیم با همان تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم تیم فلسطین سرپا حمله شد و چند موقعیت خطرناک خلق کرد اما ثمری نداشت و اما قرمزپوشان افغانستانی بیشتر دل به ضد حملات دوختند.

بازی در میانه‌های میدان پیگیری می‌شد که در دقیقه 68 احمد شدید کاپیتان تیم ملی فلسطین از غفلت مدافعان افغانستان استفاده کرد و پاس همبازی خود را با یک بغل پا به گل دوم فلسطین بدل کرد.

اما درست بعد از سپری شدن تنها 40 ثانیه از این گل، مجتبی امیری گلزن تیم ملی افغانستان، دوباره از یک شوت راه دور توپ را به قعر دروازه فلسطین دوخت تا نگذارد شادی این تیم به یک دقیقه هم برسد.

در نهایت دو تیم برای اثبات برتری خود و رسیدن به گل برتری تلاشی پا یا پای داشتند که موفق به کسب سه امتیاز نشدند و به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل