مردم مهمان خانه بنیامین بهادری می‌شوند!


مردم مهمان خانه بنیامین بهادری می‌شوند!

رسانه نوا – بنیامین بهادری پس از یک دوره‌ی طولانی کناره‌گیری از رسانه، در یک رئالیتی شوی ایرانی با محوریت زندگی خانوادگی‌اش حضور پیدا می‌کند. به گزارش رسانه نوا، بهادری با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: به‌زودی میتونین بیاین خونه‌مون . این عنوان، خبر از ساخت یک رئالیتی شوی ایرانی با حضور بنیامین و خانواده‌اش دارد که قرار است در فضای...


رسانه نوا – بنیامین بهادری پس از یک دوره‌ی طولانی کناره‌گیری از رسانه، در یک رئالیتی شوی ایرانی با محوریت زندگی خانوادگی‌اش حضور پیدا می‌کند.

به گزارش رسانه نوا، بهادری با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: به‌زودی میتونین بیاین خونه‌مون . این عنوان، خبر از ساخت یک رئالیتی شوی ایرانی با حضور بنیامین و خانواده‌اش دارد که قرار است در فضای غیر از صدا و سیما عرضه شود.

پیش از این، خبرهایی مبنی بر حضور بنیامین در کسوت مجری برای تاک‌شوی تلوزیونی و یک ویژه برنامه افطار شنیده شده بود، که در نهایت با عدم موافقت مدیران صدا و سیما واقع شد. به نظر می‌رسد نسخه‌ی ایرانی این رئالیتی شو که در کشورهای مختلفی برای به تصویر کشیدن زندگی سلبریتی‌ها ساخته می‌شود، بازگشت خوبی برای بنیامین در فضاهای رسانه‌ای و مجازی باشد.

پیش از این نیز رئالیتی‌شو های ایرانی با عنوان مستند مسابقه با حضور سلبریتی‌ها تولید و پخش شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ فکرشو می کردید "عسل خاله" سریال پایتخت در واقعیت انقدر جوان باشد!