مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر، امر به توانمند سازی خانواده های تحت حمایت است


مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر، امر به توانمند سازی خانواده های تحت حمایت است

بذرافشان، امر به توانمند سازی خانواده های تحت حمایت به ویژه زنان سرپرست خانوار را از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: جلوگیری از هرگونه پاس کاری متعدد در اداره ها، از مصادیق دیگری از امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (یکشنبه 24 شهریور) در حاشیه جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر فارس با اشاره به قیام ارزشمند اباعبدلله الحسین (ع)، یکی از فلسفه های قیام مذکور را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امر به خیرخواهی برای همه آحاد جامعه، ارایه خدمات مطلوب و شیرین و حفظ عزت و کرامت خانواده ها قطعا می تواند به عنوان مصادیق بارزی از امر به معروف و نهی از منکر باشد.

مدیر کل امداد امام خمینی (ره) فارس تاکید کرد: در بحث خانواده های تحت حمایت، امر به توانمند سازی آنان به ویژه زنان سرپرست خانوار گواه امر به معروف و نهی از منکر است که در تحقق و نگه داشت کرامت و عزت آنان تاثیر بسزایی دارد.

وی، جلوگیری از هرگونه تجمل گرایی، نخوت در کار و پاس کاری های متعدد در اداره ها را مصادیق دیگری از امر به معروف و نهی از منکر در سیستم اداری دانست و افزود: در اداره های کمیته امداد قطعا تمامی همکاران با تأسی از فرامین و رهنمودهای ائمه اطهار (ع) در خدمت هر چه بهتر و مطلوب تر جامعه هدف با نگاهی جهادی گام بر می دارند.

مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه امر به تفکر جهادی در امداد استان در کنار مدیریتی جهادی، گواه دیگری از اجرا و عمل به امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: قطعا در اداره کمیته امداد استان و 57 اداره آن هم همچون سایر دستگاه ها، جلسه های شورای امر به معروف و نهی از منکر در طول سال برگزار و مصوبه های آن حتم به یقین برای ارائه خدمت مطلوب، بهینه و شایسته برای خانواده های عزیز تحت حمایت موثر خواهد بود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز