188 شعبه، سوخت زمستانی را در روستاهای قزوین توزیع می‌کنند


188 شعبه، سوخت زمستانی را در روستاهای قزوین توزیع می‌کنند

قزوین - ایرنا - 188 شعبه، وظیفه توزیع سوخت زمستانی از جمله نفت و نفت گاز را در مناطق روستایی و کوهستانی استان قزوین برعهده دارند.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارسال و توزیع به موقع سوخت در مناطق روستایی استان که از نعمت گاز بهره‌مند نیستند، صورت گرفته است.
اکرم نجفی افزود:متولی انجام این کار، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان است و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری،مطالبات موجود را در این زمینه پیگیری می‌کند.
این مسئول گفت: با توجه به اینکه حدود ۸۵ درصد روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند بنابراین برنامه ریزی‌ها برای سوخت رسانی به روستاهای دورافتاده و کوهستانی در فصل زمستان انجام شده است.
به گفته وی، سال گذشته ۲۱ میلیون و ۵۱۱ هزار لیتر سوخت در مناطق روستایی استان که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نبودند، توزیع شد.
نجفی خاطر نشان کرد: در حوزه سوخت رسانی روستایی نیز به جز برخی از مناطق کوهستانی طارم سفلی و الموت مشکلی در امر سوخت رسانی در سطح استان وجود ندارد و برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل مشغول رایزنی با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هستیم.
این مسئول روستایی تصریح کرد: از دهیاران نیز درخواست کرده ایم نیازهای روستاها را برای راه اندازی شعب تعطیل شده و همچنین میزان مصرف سوخت اعلام کرده و برنامه‌ها و اقدامات خود را به دفتر امور روستایی استان گزارش دهند.
استان قزوین دارای ۸۲۴ روستای دارای سکنه و ۶۳۰ دهیاری است.
۸۰۵۴*۶۱۰۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری