سردار آزمون زننده اولین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا


سردار آزمون زننده اولین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران با گلزنی در دقیقه 40 این بازی به نخستین گلزن این فصل لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. وی همچنین تنها آسیایی تاریخ است که در اولین بازی لیگ قهرمانان گلزنی می‌کند. سردار آزمون که در نیمه اول مصدوم نیز شده بود، در دقیقه 47 به علت ناتوانی در ادامه بازی تعویض شد.

مهاجم ایرانی زنیت موفق شد در نیمه اول دروازه لیون را باز کند تا زننده اولین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم‌های لیون و زنیت از ساعت ۲۱:۲۵ در فرانسه آغاز شد و سردار آزمون موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. وی در دقیقه ۴۱ موفق شد به زیبایی دروازه لیون را باز کند تا زننده اولین گل فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد. این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

سردار آزمون زننده اولین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا

سردار در شرایطی این گل را به ثمر رساند که دقایقی قبل از آن دچار مصدومیت شد و حتی اشاره‌ای به مربیان مبنی بر تعویض شدن داشت، اما در نهایت به بازی برگشت و چند دقیقه بعد گلزنی کرد.

آزمون همچنین اولین و تنها آسیایی تاریخ است که در اولین بازی لیگ قهرمانان گلزنی می‌کند. سردار آزمون که در نیمه اول مصدوم نیز شده بود، در دقیقه ۴۷ به علت ناتوانی در ادامه بازی بالاخره تعویض شد تا آسیب دیدگی اش بیشتر نشود.

شرح گل‌ سردار آزمون دققیه ۴۰: روی حرکتی که سردار آغازگر آن بود، زنیت به گل رسید. سردار آزمون روی یک حرکت یک-دوی زیبا با جیوبا، با آنتونی لوپز تک به تک شد و با ضربه‌ای خوب، دروازه لیون را باز کرد تا اولین گل لیگ قهرمانان فصل 2019 را به ثمر برساند و نام خود را در تاریخ ثبت کند.

سردار آزمون همچنین دومین بازیکن تاریخ باشگاه زنیت است که موفق می‌شود اولین گل مسابقات لیگ قهرمانان را به ثمر برساند. در فصل ۱۵-۲۰۱۴ نیز هالک گل اول لیگ قهرمانان آن فصل را برای زنیت به ثمر رسانده بود. آزمون اولین آسیایی تاریخ لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های اروپا محسوب می شود که اولین گل این تورنمنت را به ثمر می‌رساند. ادامه درخشش آزمون می تواند او را به عنوان مرد سال آسیا که مدتهاست نصیب ستاره های ایران نشده، برساند.

سردار آزمون زننده اولین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)