آتش به جان مراتع طارم تپه افتاده است


آتش به جان مراتع طارم تپه افتاده است

زنجان - ایرنا - همه نیروهای شهرستان طارم و استان زنجان برای مهار آتش سوزی مراتع طارم تپه بکار گرفته و همچنان امداد رسانی ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به وقوع آتش سوزی مراتع طارم تپه افزود: پس از اطلاع این حادثه، گروه های امدادی و محیط بانان از ظهر امروز برای خاموش کردن آتش دست به کار شدند.

توحید سلیمی گفت: در زمان حاضر همه مدیران دستگاههای متولی امر در منطقه حضور دارند و برای مهار آتش نیروهای سپاه و ارتش بکار گیری شده اند و علاوه بر ان نیز امداد گران هلال احمر نیز خود ا به محل واقعه رسانده اند.

وی اظهار داشت: نیروهای مردمی، دهیاری ها و شوراهای روستاهای اطراف نیز برای مهار این اتش سوزی بسیج شده اند و برای پیشبرد بهتر کارها نیز نیز نسبت به در خواست اعزام نیرو از شهرستان سلطانیه، شهرداری زنجان، حمل و نقل راهداری استان مبادرت شده است.

این مسئول ادامه داد: وسعت آتش سوزی مراتع طارم تپه در ساعات اولیه محدود بود اما به دلیل وزش باد این میزان در حال افزایش بوده و بخش های که مهار شده بود، دوباره اتش گرفته است.

وی اضافه کرد: در صورت حضور به موقع نیروهای درخواستی کار مهار اتش سوزی مراتع طارم حداکثر تا ۲ ساعت آینده به پایان می رسد و با توجه به صعب العبور بودن مناطق یاد شده امداد رسانی به سختی انجام می گیرد.

سلیمی افزود: بررسی ها نشان می دهد علت این اتش سوزی عامل انسانی بوده و در زمان حاضر با توجه به وقوع حادثه نمی توان بر آورد دقیقی از میزان خسارات وارد شده را اعلام کرد.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل